سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

اهانت به ساحت پیامبر ادعای دموکراسی غرب را نقض می‌کند

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) ادعای دموکراسی غرب را به طور کامل نقض می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ مصطفی افضلی‌فرد با بیان اینکه اهانت اخیر به ساحت نبی مکرم اسلام و تهیه فیلم موهن در امریکا نشان روشنی از کوته فکری غرب است، افزود: آنها به دلیل آنکه از اجلاس جنبش عدم تعهد در ایران عصبانی هستند به چنین کارهای کثیف و بی‌حرمتی آشکار به مقدسات مسلمانان روی آوردند و از سوی دیگر می‌خواهند غیرت و همبستگی مسلمانان را مورد سنجش قرار دهند.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: آنها با دیدن عکس‌العمل مسلمان در کشورهای مختلف امروز به لانه‌های نمور خود خزیده‌اند و یقین دارند دوران افول و مرگشان فرا رسیده است.

وی خشم و نفرت ملت‌های مسلمان در مصر، لیبی و تونس را علیه استکبار جهانی یادآور شد و افزود: اعضای سفارتخانه امریکا در این کشورها پا به فرار گذاشتند و از هر منفذی می‌خواهند از این خشم و تعصب واقعی مسلمانان در امان باشند اماعاقبت اهریمن و نظام کفر سرنگونی واقعی است.

افضلی‌فرد در ادامه این فیلم را نشانه استیصال و درماندگی غرب از رویارویی واقعی و منطقی با جامعه بشری توصیف کرد و گفت: نمایندگان مجلس در جلسه ای موضع‌گیری رسمی خود را در این زمینه به گوش جهانیان می‌رسانند./س

برچسب ها: اردبیل ، اهانت ، به ، ساحت ، پیامبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.