سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سند تحول بنيادين يك تغيير مستمر است كه در آينده نتيجه مي دهد

سند تحول بنيادين يك نسخه شفابخش و تغيير مستمر است كه آثار و بركات فراواني دارد و در آينده نتايج آن را بخوبي حس خواهيم كرد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  از وزارت آموزش و پرورش به ، حاجي بابايي ،: سند تحول بنيادين نتيجه 30 سال تلاش 600 محقق است كه پشتوانه آن كتاب فلسفه تعليم و تربيت و صدها مقاله علمي و 30 جلد كتاب است.
دكتر حميد رضا حاجي بابايي افزود: در طول تاريخ آموزش و پرورش تاكنون نظام آموزشي كه به اين شكل بتواند كاربردي، وسيع و گسترده باشد وجود نداشته و سند تحول بنيادين بزرگترين حركت تحولي در آموزش و پرورش است.
وي با بيان اينكه مقام معظم رهبري فرمودند(تحول بنيادين يك نسخه شفا بخش است كه اجراي آن مهمتر از تصويب است)، افزود: تحول بنيادين يك تغيير مستمر است كه در آينده نتيجه مي دهد.
حاجي بابايي اظهار داشت: برنامه درسي ملي يكي از برنامه هاي سند تحول بنيادين است كه در اين برنامه ويژگي هاي كتاب طبق جدول علمي بايد در پنج عنصر و چهار عرصه و 11 حوزه يادگيري انجام شود.
وزير آموزش و پرورش با بيان اينكه در سند تحول بنيادين، دانش آموزان بايد، متفكر، خلاق و نوآور تربيت شوند افزود: در نظام آموزشي جديد بسياري از عيب هاي نظام قديم از جمله دو ساله بودن هنرستان ها و 11 ساله بودن ديپلم از بين رفته است.
حاجي بابايي گفت: توجه به دوره ابتدايي و تكميل ، تثبيت و تعميق دوره ابتدايي، رتبه بندي معلمان ، ارتقا جايگاه و شان معلم و توجه به تربيت دانش آموز از جمله مهمترين اهداف اين سند بشمار مي آيد./ف
برچسب ها: سند ، تحول ، بنیادین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.