سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه جبهه جوانان ایران امروز در محکومیت اقدام موهن به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)

جبهه جوانان ايران امروز در اعتراض نسبت به ساخت و انتشار فيلم موهن به ساحت پيامبر(ص) در بيانيه‌اي عنوان کرد: توطئه‌های وقیحانه و شیطاني استکبار جهاني باعث به انزوا رفتن اسلام و منفعل شدن مسلمانان نخواهد شد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جبهه جوانان ايران امروز طي بيانيه‌اي در محکوميت ساخت و انتشار فيلم موهن به ساحت مقدس پيامبر اکرم (ص) از ملت‌هاي بيدار و مسلمان خواست در برابر اهانت مستکبرين به مقدسات اسلامي سکوت نکنند.

بيانيه مذکور به شرح  زير است:

به نام خدا

"محمد رسول الله و الذین معه و اشداء علی الکفار رحماء بینهم "     (فتح/29)


بار دیگر استکبار جهانی و ایادی صهیونیست آنان با حمایت مذبوحانه و پنهانی خود اقدام به ساخت فیلم موهن و غیر اخلاقی نسبت به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی کرده است.

تکرار چنین توطئه‌های وقیحانه و شیطانی نه تنها باعث به انزوا رفتن اسلام و منفعل شدن مسلمانان نخواهد شد، بلکه با نمایان شدن منویات و خبائث درونی و قلبی دین ستیزانه‌ی گردانندگان رذیل این سناریوها، موجبات بیداری اسلامی در میان ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان فراهم خواهد شد.

لذا جبهه جوانان ایران امروز ضمن محکوم کردن این اقدام موهن و غیرانسانی به زندگی وشخصیت بی نظیر دُرّ یکتای عالم خلقت حضرت محمد(ص)، از تمامی ملت‌ها جهان و وجدان‌های بیدار می‌خواهد که در برابر اهانات به مقدسات و اعتقادات ادیان الهی و بی‌حرمتی به احساسات پاک انسانی سکوت ننمایند. 
            
انتهاي پيام/


برچسب ها: بیانیه ، پیامبر ، استکبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.