سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

عملیات آوار برداری بیش از 2500 واحد مسکونی به اتمام رسیده است

فرماندار اهر از اتمام آوار برداری برای ساخت بیش از 2500 واحد مسکونی در مناطق روستایی خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، صدیقی ديروز در جمع شهروندان اهری گفت: با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی و ستادهای معین اردبیل، همدان، زنجان با بسیج کلیه ماشین آلات عملیات آوار برداری اماکن مسکونی باقیمانده نیز تا آخر هفته آینده به اتمام می سد.

وی گفت: هم اکنون پی کنی ساخت 1125 واحد به اتمام رسیده و فنداسیون 388 واحد مسکونی آرماتوربندی و بیش از یکصد و بیست واحد بتن ریزی شده است.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان اهر افزود: اسکلت بندی 57 واحد به اتمام رسیده و چندین واحد نیز در مرحله اجرای تیرچه بلوک، بتن و دیوارچینی هستند.

فرماندار اهر گفت: در جهت اسکان موقت نیز برای پیش بینی سرمای زودرس ساخت سکوهای آنها در کارگاه های ایجاد شده در شهرستان اهر به اتمام رسیده و به محض ورود کانکسها در صورت نیاز جدی به اسکان موقت دراین کانکسها اسکان می یابند.

وی، همچنین در خصوص ارائه تسهیلات به بازسازی اماکن مسکونی شهری نیز گفت: متأسفانه بیش از چهار هزار واحد مسکونی خسارت 60 تا 100 درصد دیده اند که دراین راستا با هماهنگی ستاد معین تهران و شهرداری ضمن تشکیل پرونده و ارائه پروانه رایگان به بانکهای عامل معرفی می شوند تا بتوان در مدت زمان باقیمانده عملیات بازسازی و احداث واحدهای مسکونی آسیب دیده محقق شود و برای واحدهای مسکونی 30 تا 60 درصد 3 میلیون تومان وام و یک میلیون بلاعوض و کمتر از 30 درصد 5/1 میلیون وام و پانصد هزار تومان بلاعوض پرداخت می شود./س

برچسب ها: عملیات ، آوار ، مسکونی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.