سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماينده كهنوج:

تاسيس بانك اطلاعات كشاورزان در برنامه كميسيون كشاورزي مجلس قرار مي‌گيرد

عضو کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي مجلس گفت: تاسيس بانك اطلاعات كشاورزان پس از بررسي طرح جامع آبخيزداري در دستور كار كميسيون كشاورزي قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام محمدرضا اميري‌کهنوج نماينده مردم کهنوج ،منوجان و قلعه‌گنج در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به طرح تاسيس بانک اطلاعات کشاورزان گفت:‌ در اين زمينه طرحي از سوي دولت به مجلس تقديم شده و مذاكراتي نيز ميان نمايندگان انجام شده ولي هنوز در دستور كار نمايندگان قرار نگرفته است.

وي در ادامه هدف از تاسيس بانک اطلاعات کشاورزان را در راستاي طرح آمايش منطقه‌اي و سرزميني دانست و افزود: اين طرح لزوم جمع‌بندي اطلاعات کشاورزان در مناطق گوناگون و چگونگي انجام کار آنها و ميزان بازدهي‌شان در طول سال را مدنظر قرار دارد.

عضو کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي همچنين تصريح كرد: با عملي‌شدن اين طرح درآمدزايي در روستاها افزايش يافته و کسب و کار در مناطق روستايي رونق مي‌يابد كه همين عامل باعث مي‌شود نرخ شهر نشيني کاذب کاهش يافته و روستاييان شهرنشين به محل اقامت اوليه خود بازگردند.

اميري کهنوج در پايان خاطر نشان کرد: تاسيس بانک اطلاعات کشاورزي پس از طرح جامع آبخيزداري در آينده‌اي نزديک از سوي کميسيون به جريان خواهد افتاد و نمايندگان مردم در خصوص اين طرح به راي‌گيري خواهند پرداخت.

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: کشاورزی ، بانک ، اطلاعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.