سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

دشمن با قدرت گرفتن جهان اسلام در پی تفرقه بین مسلمانان است

امام جمعه اهر توطئه جدید استکبار جهانی را ایجاد تفرقه بین مسلمانان ذکر کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی زاده هدف استکبار جهانی و لابی های صهیونیستی آنها را دراین برهه کنونی اجرای توطئه های مختلف در بین مسلمانان و ترویج برادرکشی در میان آنها ذکر کرد و افزود: تمامی اعمال ضد اسلامی دشمنان دین مبین اسلام ناشی از اسلام ستیزی آنها و جهت مقابله با بیداری اسلامی با مشغول کردن مسلمانان است.

وی گفت: متأسفانه این اولین بار نیست که ایادی صهیونیستی، امریکایی به ساحت مقدس پیامبر اسلام اهانت کرده اند بلکه هر سال این توطئه از حلقوم و اراده انسانهای افراطی و وابسته به صهیونیست های مختلف برمی آید و تهیه فیلمی اهانت آمیز با سرمایه گذاری و مشارکت صهیونیست ها و آمریکائیان و استکبار جهانی بوجود آمده است.

این مقام مسئول تأکید کرد آنها انتظار چنین بازخوردی را از جهان اسلام به خیال خام خود نداشتند اما اعلام موضع علمای جهان اسلام و امت اسلامی باعث شده که این افراد در مواضع خود عقب نشینی کنند و اگر اینگونه امت اسلامی در صحنه باشند قطعاً دشمنان در برابر اراده پولادین مسلمانان قدرت عرض اندام نخواهند داشت.

خطیب جمعه اهر در قسمتی دیگر از بردباری و صعه صدر مردم زلزله منطقه قدردانی کرد و افزود: با توجه به محدود بودن فصل کاری مسئولین دست اندکار در کمترین زمان ممکن به فکر ساختن سرپناه برای زلزله زدگان باشند.

وی، به روز شعر و ادب فارسی نیز اشاره کرد و شهریار را یکی از شاعران علاقمند اهلبیت عصمت و طهارت، انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس ذکر کرد و برگرامی داشت سالروز این شاعر فرزانه تأکید کرد.

این کارشناس دینی به روز 28 شهریور ولادت حضرت فاطمه معصومه و روز دختر نیز اشاره کرد و نقش دختران و زنان جوان را در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف بسیار مهم عنوان کرد و افزود: باید با بهره مندی از سیره حضرت فاطمه زهرا، حضرت زینب و حضرت معصومه و الگو قرار دادن زندگی پاک، ساده و بی آلایش آنها سرمشق زندگانی و الگوی مناسب برای خود قرار دهیم/س

برچسب ها: دشمن ، تفرقه ، مسلمانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.