سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حزب حاکم تونس ساخت فيلم ضد اسلامي را محکوم کرد

حزب اسلام خواه ميانه رو حاکم تونس اعلام کرد اين فيلم که باعث برپايي اعتراضات شده است و خشونت هاي پس از آن را بدنبال داشته ،‌ بايد محکوم شود.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  اسوشيتدپرس ؛  نيروهاي پليس تونس با پشتيباني خودروهاي نظامي سفارت خانه آمريکا و اين مدرسه را محاصره کردند.

شاخه جوان النهضه در بيانيه اي اعلام کرد اين فيلم که باعث برپايي اعتراضات شده است و خشونت هاي پس از آن بايد محکوم شود.

النهضه در اين بيانيه «دشمنان انقلاب (تونس) را به سوء استفاده از تظاهرات صلح آميز و تبديل آن به تظاهراتي ويرانگر و استفاده از عصبانيت مردم از ساخت اين فيلم ضد اسلامي براي ايجاد دو دستگي در کشور و جلوگيري از برقراري يک دموکراسي قوي در تونس متهم کرده است.

اين بيانيه مي افزايد:« ما از جوانان و همه مردم تونس مي خواهيم به منظور جلوگيري از تلاش ها با هدف تفرقه افکني و متوقف کردن اين انقلاب هوشيار باشند و وحدت خود را حفظ کنند.»

دولت بنگلادش نيز اين فيلم را محکوم کرد . در بيانيه اين دولت آمده است: «بنگلادش از اينکه عده اي تلاش کرده اند به بهانه آزادي بيان از اين فيلم توهين آميز حمايت کنند نگران است. تحريک به نفرت نمي تواند با بهانه آزادي توجيه شود.»

اين بيانيه مي افزايد: «اين نوع بي احترامي به حساسيت مذهبي مسلمانان يا پيروان هر دين ديگر، رفتاري متمدنانه محسوب نمي شود و نبايد مورد چشم پوشي قرار گيرد.»
 


برچسب ها: تونس ، حزب ، حاکم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.