سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

تابحال 2400پرونده خسارت زلزله در آذربايجانشرقي تشكيل شده است

مديركل بيمه ايران در استان آذربايجانشرقي گفت : تاكنون 2400پرونده خسارت زلزله در بيمه ايران تشكيل شده و 14 منيليارد ريال خسارت به هموطنان آسيب ديده از زلزله پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، ناظمي امروز در جمع خبرنگاران افزود: به همشهريان عزيز توصيه ميكنم از تاريخ 25شهريور با مراجعه به شعبات و نمايندگيهاي بيمه ايران در استان نسبت به خريد پوششهاي زلزله و سيل منازل مسكوني و اماكن تجاري خود اقدام نموده و با آرامش خاطر و اطمينان بيشتري زندگي كنند.

رئيس شوراي هماهنگي صنعت بيمه در استان افزود: بیمه ایران به عنوان تنها بیمه دولتی از نخستین روز حادثه در كنار بیمه شدگان حضور داشته و سریع وارد عمل شده كه وزیر اقتصاد و دارایی نیز از سرعت عمل این بیمه تقدیر كرد.

وي همچنين از پرداخت بيشترين خسارت به يكي از اماكن ورزقان خبر داد افزود: شخصي با پرداخت كمترين حق بيمه در ورزقان خسارتي 80ميليون توماني را دريافت و با خيال راحت به نوسازي ملك خود اقدام نموده كه خود مانيز از ين بابت خوشحاليم و اميدواريم تمامي همشهريان بحث خريد بيمه نامه با پوششهاي كامل را جدي بگيرند.

مديركل بيمه ايران در استان آذربايجانشرقي همچنين پيشنهاد كرد صنعت بيمه اين آمادگي را دارد بيمه نامه جامع و كاملي را با مشاركت ساير شركتهاي بيمه اي با حق بيمه مناسب و پوششهاي كامل تهيه و در اختيار شهروندان قرار دهد./س

 

برچسب ها: پرونده ، خسارت ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.