سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طي بيانيه‌اي صورت گرفت

مجامع بین‌المللی در مقابل توهین به پیامبر اسلام(ص) سکوت نکنند

بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد طي بيانيه‌اي توهين به مقدسات اسلام در راستاي پروژه اسلام‌هراسي توسط آمريکا را محکوم کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسيج دانشجويي دانشگاه شهرکرد طي بيانيه‌اي توهين به مقدسات اسلام در راستاي پروژه اسلام‌هراسي توسط آمريکا را محکوم کرد.
 
متن اين بيانيه بدين شرح است: 
 
 
إنَّکَ لا تُسمِعُ المَوتَى وَلا تُسمِعُ الصُّمَّ الدُّعَاء إِذَا وَلَّوْا مُدبِرِین ‏(نمل: 80)
 

درماندگی و بیچارگی دشمنان بشریت از بیداری امت اسلامی، یک بار دیگر آنان را بر آن داشت که با سخیف‏ترین روش‌های ممکن، کینه خود را از دین مبین اسلام نشان دهند. این بار یک کارگردان صهیونیست با دریافت مبلغی کلان از هم پيمانان خود، دست به ساخت فیلمی موهن درباره پیامبر اکرم(ص) و اسلام زده است. در این فیلم که در خاک ایالات متحده آمریکا و با همکاری مشترک یهودیان صهیونیست، قبطیان پناهنده به آمریکا و کشیش دیوانه آمریکایی ساخته شده ، توهین‌هایی به پیامبر اکرم(ص) و دین اسلام شده است که زبان از بیان آنها شرم دارد.
 
 امروز كه امت‌های مسلمان بیش از هر زمان دیگر به اسلام و آموزه‌های حیاتی آن باور داشته و تمسك به سیره سیاسی و اجتماعی رسول اكرم (ص) را سرلوحه رفتار جامعه خویش قرار داده‌اند، تهیه و پخش فیلمی كه در آن به ساحت آخرین پیامبر الهی اهانت شده است و ارتباط دادن آن با كشورهای انقلابی منطقه، گویای خشم آمریكا و رژیم غاصب صهیونیستی از وقوع مبارك بیداری امت‌های مسلمان است.
 
 
آنها از درک این که پیامبران الهی متعلق به یك دین و مذهب خاص نیستند، بلكه به بشریت تعلق دارند واهانت به هر كدام از این بزرگواران، توهین به جامعه بشریت است و بی‌احترامی به پیامبران و بزرگان ادیان، در هیچ مرام و مسلكی قایل پذیرش نیست عاجزند یا خود را به نفهمی زده اند.
 
جبهه استكبار در حالي مرتكب اين جنايت دينی اخلاقی شده است، كه تجربه تلخ بارها شكست و ناكامي مفتضحانه، همراه با خفت و خواري، در برابر اين قبيل ترفندهاي ابلهانه و نابخردانه را در كارنامه سياه خود دارد و عوامل و مسببين اين جنايت سازمان دهي شده بايد بدانند كه اين اقدام جنون آميز آنها بسان ساير توطئه‌هاي نخ نماي گذشته، دستاوردي جز برانگيخته شدن خشم و انزجار مسلمانان سراسر جهان عليه دشمنان دين و مقدسات اسلامي نداشته و بار ديگر پرده از سياست‌هاي دروغين و به ظاهر صلح‌طلب، مدعيان آزادي عقيده و دفاع از حقوق بشر برخواهد داشت.
 
بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد در واکنش به این جنایت فرهنگی اين گونه اقدامات مذبوحانه را كه در راستاي پروژه اسلام‌هراسي است و هر از چندگاهي توسط استكبار جهاني به سركردگي آمريكاي جهانخوار و صهيونيسم بين‌الملل صورت مي‌پذيرد را محکوم مینماید و ضمن محكوميت اين اقدام وقيحانه با اعلام تسليت و تعزيت به محضر ولي‌عصر "عجل الله تعالي فرجه الشريف"، مقام معظم رهبري "مدظله العالي"، از ملت مسلمان و شجاع ايران اسلامي مي‌خواهد تا با تبعيت از فرامين مقام عظماي ولايت، اين واقعه جسارت‌آميز را محکوم کرده و همچنین از مجامع بین‌المللی می‌خواهیم این اقدام و توهین قبیح به پیامبر مسلمین را محکوم نمایند . 

انتهاي پيام/

برچسب ها: شهرکرد ، اهانت ، پیامبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.