سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوجانی:

قانونی برای حمایت از ورزشکاران ناشنوا وجود ندارد

رییس انجمن تکواندو ناشنوایان در خصوص شرایط و عدم حمایت از ورزشکاران ناشنوا اظهار نارضایتی کرد و بیان داشت که از ورزشکاران ناشنوا حمایت نمی شود.

اوجانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ورزشکاران ناشنوا با شرایط بسیار سخت تمرینات خود را انجام می دهند و با توجه به محدودیت هایی که با سایر ورزشکاران دارند از تمام وجود خود را برای موفقیت در عرصه های بین المللی و برافراشته شدن پرچم ایران استفاده می کنند.

وی ادامه داد:‌ بودجه ای که وزارت ورزشی برای ورزشکاران ناشنوا اختصاص داده است اندک است و ورزشکاران با محدودترین امکانات و به امید حضور در رقابت های جهانی و برون مرزی تمرینات آمادگی خود را انجام می دهند.

اوجانی تصریح کرد: علی رغم مشکلات مالی و کمبود امکانات و ورزشکاران و همچنین تکواندو کاران ناشنوا برای حضور در مسابقات جهانی ونزوئلا از آمادگی کامل برخوردار بودند که در نهایت بی عدالتی اعزام تیم های رزمی به مسابقات از سوی مسئولان وزارت ورزش لغو شد.

رییس انجمن تکواندو افزود: حق ورزشکاران ضایع شده است و متأسفانه قانونی برای حمایت از این ورزشکاران وضع نشده است و به راحتی و با دلایل غیر منطقی انگیزه و آمادگی ناشنوایان برای حضور در مسابقات را نادیده گرفتند و با بی عدالتی از اعزام آنها ممانعت کردند.

وی ادامه داد: هزینه های بسیار گزافی صرف پیشرفت در برخی از رشته ها می شود و علی رغم اینکه اعزام ورزشکاران ناشنوا به مسابقات ونزوئلا در مقابل با سایر رشته ها هزینه نبود اما مسئولان بدون دلیل که البته تصور می شود مسائل مالی در این مسئله دخیل بوده است الزام ورزشکاران ناشنوا را لغو کردند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.