سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفتر تحکیم وحدت طي بيانيه‌اي خواستار شد؛

منافع هتاکان به ساحت پيامبر(ص) را در تمام دنيا به خطر مي‌اندازيم

دفتر تحکیم وحدت از مسئولین جمهوری اسلامی و تمامی مردم مسلمان جهان می‌‌خواهد در راستای ایجاد بازدارندگی عملی برای اسلام ستیزی، هر اقدام سازماندهی شده و غیر سازماندهی شده که منافع کسانی که به هر نحوی در توهین به پیامبر اسلام نقش داشته‌اند را به خطر می‌اندازد انجام دهند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دفتر تحکیم وحدت طي بيانيه‌اي از مسئولان جمهوری اسلامی و تمامی مردم مسلمان جهان می‌خواهد در راستای ایجاد بازدارندگی عملی برای اسلام ستیزی، اقدامات جدي انجام دهند.

متن اين بيانيه بدين شرح است:

زمانی سلمان رشدی کتابی نوشت که در آن به مقدسات دین اسلام توهین شده بود. پاسخ متقابل امام خمینی (ره) در آن زمان حکم ارتداد او بود. این واکنش قاطع موج اجتماعی ایجاد کرد که امنیت جانی و مالی و روانی را از آن ملعون گرفت و به دلیل تاثیرگذاری فتوای امام، رسانه‌های استکبار به انتقاد از حکم ارتداد پرداخته و در حالی که اهانت به مقدسات را برای خود مجاز می‌شمردند اسلام را دین خشونت معرفی کردند، حال آنکه چنین احکامی برای حفظ خط قرمزها در اسلام گنجاده شده است. سلمان رشدی از آن زمان به بعد تحت تدابیر شدید امنیتی زنده ماند تا به دیگران القا شود که توهین کنندگان به اسلام هزینه آن را نخواهند پرداخت.

از آن واقعه مدت‌ها می‌گذرد و ما شاهدیم که بازه‌های زمانی تکرار چنین اهانت‌هایی روز به روز کوتاه تر شده است و تنها دلیلش احساس امنیتی است که جبهه استکبار توانسته برای مرتکبین به چنین اعمال شنیعی، فراهم کند.

امروز پروسه عادی سازی توهین به مقدسات راه خود را ادامه می‌دهد و ما مسلمانان به تظاهرات علیه چنین حرکاتی قانع شده‌ایم. آیا تظاهرات و محکوم کردن این حرکت‌های سازماندهی شده در بیانیه‌ها عامل بازدارنده برای توقف چنین حرکاتی بوده است یا اینکه تنها شاهد نزدیکتر شدن بازه زمانی توهین‌ها خواهیم بود.

دفتر تحکیم وحدت هشدار می‌دهد که در صورتی که پاسخ متقابل در خور و بازدارنده به چنین حرکت‌هایی داده نشود زمانی فرا خواهد رسید که از توهین به مقدسات حساسیت‌زدایی کامل شده و همین تظاهرات حداقلی و محکوم کردن‌ها هم صورت نخواهد گرفت.

جبهه‌ استکبار با سیاست‌گذاری‌های هوشمندانه امروزه توهین به مقدسات دین مبین اسلام را در قالب‌هایی مرتکب می‌شود که نتوان مسئولیت آن را مستقیما متوجه کسی کرد. اگر امروزه از توهین‌های زبانی و مکتوب عبور کرده‌اند و هتک حرمت به پیامبر اکرم را در فضای مجازی بی حد و حصر برای همگان انتشار می‌دهند، بایستی متقابلا معادل حکم ارتداد را متناسب با اقتضائات امروز در فضای مجازی اجرا کنیم. اگر ویروس استاکس نت می‌تواند پیشرفت صنعت هسته‌ای را با مشکلاتی مواجه کند آیا ما متقابلا نمی‌توانیم منافع شرکت‌های حامی اسلام ستیزی را از بین ببریم و آنها را حداقل مجازات کنیم؟

همگان آگاه باشند که دشمن اسلام ستیز هیچگاه به تمجید از ما نخواهد پرداخت. این دشمن گستاخ بدون دلیل و مدرک همواره اتهام تروریست بودن را متوجه مسلمانان جهان کرده است. بنابراین ترس از اینکه انجام اقدامات بازدارنده موجب هجمه رسانه‌ای غرب خواهد شد هیچگاه نباید ما را از متوقف کردن روند توهین‌های زنجیره‌ای باز دارد.

دفتر تحکیم وحدت از مسئولین جمهوری اسلامی و تمامی مردم مسلمان جهان می‌خواهد در راستای ایجاد بازدارندگی عملی برای اسلام ستیزی، هر اقدام سازماندهی شده و غیر سازماندهی شده که منافع کسانی که به هر نحوی در توهین به پیامبر اسلام نقش داشته‌اند را به خطر می‌اندازد انجام دهند و با افتخار مسئولیت آن را به عهده بگیرند تا دیگر کسی به خود جرات ارتکاب به چنین اقداماتی را نداشته باشد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: اهانت ، پیامبر ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.