سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام هاشمي رفسنجاني در محکومیت اهانت به پیامبر اسلام(ص)

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی، ضمن تاکید بر نگرانی صهیونیستها از موج بیداری اسلامی، توطئه توليد و نمايش فيلم توهین‌آميز درباره پيامبر اسلام(ص) را محکوم کرد و واکنش متحد مسلمانان جهان را درسی تاریخی برای آینده عوامل ساخت برشمرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی، ضمن تاکید بر نگرانی صهیونیستها از موج بیداری اسلامی، توطئه توليد و نمايش فيلم توهین‌آميز درباره پيامبر اسلام(ص) را محکوم کرد و واکنش متحد مسلمانان جهان را درسی تاریخی برای آینده عوامل ساخت برشمرد.
 
در پیام آيت‌الله هاشمي رفسنجاني آمده است:
 
«هجمه صهيونيست‌ها و دنياي استكبار به ارزش‌ها و مقدسات اسلامي سابقه طولاني دارد و اين امر در سالهاي اخير به دليل موج بيداري اسلامي كه موجب نگراني و وحشت صهيونيست‌ها و حاميان غربي آنان شده، افزايش يافته است كه البته اين تهاجم‌ها هر بار نيز بر ضد خودشان تمام شده است و موجب تنفر بيشتر جهان اسلام و مسلمانان جهان و صاحب‌نظران منصف مي‌شود.
 
اين توطئه جديد بي‌شرمانه و گستاخانه‌تر از قبل به نظر مي‌رسد و به همين جهت مسلمانان عكس‌العمل بيشتري نشان مي‌دهند. لذا توطئه اخير توهين بزرگ و نابخشودني به ساحت پاك و نوراني پيامبر عظيم‌الشأن اسلام حضرت محمد(ص) كه قلب ميليون‌ها مسلمان جهان را به درد آورده، محكوم است.
 
اميدوارم پاسخ دندان‌شکنی که مسلمانان جهان متحد و هم‌صدا، به اين توطئه صهيونيستي و آمريكايي دادند، درسي تاريخي براي راه آينده آنها باشد.»
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: هاشمی ، مجمع ، صهیونیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.