سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

شمسايي استعفا نداده است

سرپرست باشگاه صباي قم مي‌گويد امير شمسايي از سرمربي‌گري تيم فوتسال صبا استعفا نداده و بايد در بازي برابر گيتي‌پسند روي نيمکت مي‌نشست.

رمضان‌بيگي در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، درباره حضور پيدا نکردن امير شمسايي روي نيمکت تيم فوتسال صبا و استعفايي که از او در رسانه‌ها مطرح شده است، گفت: من هم در رسانه‌ها شنيده‌ام که آقاي شمسايي استعفا داده اما استعفا مگر اينطوري است؟ او از نظر ما استعفا نداده و سرمربي تيم است.
مديرعامل صباي قم ادامه داد: مربي اگر مي‌خواهد کناره‌گيري‌اش را اعلام کند بايد با طرف قراردادش که باشگاه است صحبت کند و در نامه‌اي بگويد که بنابه شرايط و فلان دلايل نمي‌توانم کار کنم. اما شمسايي به سرپرست تيم نامه نوشته و گفته اگر شرايط مهيا نباشد همکاري نمي‌کنم. ما نيز با اين وجود جلسه‌اي تدارک ديدم اما او به جلسه نيامد و از نظر ما سرمربي تيم است. از همين رو آقاي شمسايي بايد در بازي با گيتي‌پسند روي نيمکت مي‌نشست، با اين حال از اين پس يا ايشان مرا متقاعد مي‌کند يا من بايد او را متقاعد کنم. بنابراين شمسايي بايد در جلسه‌اي که خواهيم داشت حضور پيدا کند. اين جلسه به دليل بازي امروز تيم فوتبالمان در روزهاي آينده انجام مي‌شود./س
برچسب ها: قم ، شمسایی ، استعفا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.