سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گوساله پرستان سامری با ارتکاب چنین جرم بزرگی بساط فروپاشی خود را مهیا كردند

انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با صدور بيانيه‌اي اعتراض و خشم خود را از ساخت فيلم توهين‌آميز به پيامبراكرم (ص) نشان دادند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در اعتراض به فیلم موهن علیه پیامبر اسلام (ص) بيانيه‌اي را صادر و اين اقدام شيطاني را محكوم كردند و خواستار برخورد صريح از سوي سازمان‌های بین‌المللی نسبت به عوامل تهيه اين فيلم صهيونيستي شدند.

متن بيانيه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاء بَيْنَهُمْ

بار دیگر اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) قلب همه مسلمین و آزادگان جهان را به درد آورد. ضمن تسلیت به خدمت حضرت ولی عصر (عج) و نائب برحق ایشان حضرت آیت الله خامنه‌ای و تمام مسلمین جهان ، انزجار خود را نسبت به این عمل شنیع ابراز می‌نماییم.

 این عمل گستاخانه از ذهن ما محو نخواهد شد و بار دیگر نشان داد جبهه کفر از هیچ حربه‌ای برای مقابله با اسلام فروگذاری نمی‌کند. فرا رسیدن بهار اسلامی و سقوط دیکتاتورهای مورد حمایت استکبار از یک سو و از سوی دیگر شکوفایی و گسترش روح آزادی‌خواهی مردم جهان تاریخ را در آستانه تحولی عظیم قرارداده که  نوید بخش تحقق آیه شریفه ی(( جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا))  و پایان سیطره‌ی باطل و رشد و بالندگی حق است.

گوساله پرستان سامری با ارتکاب چنین جرم بزرگی بساط فروپاشی خود را مهیا نمودند و آتشی به پا کردند که شعله‌های خشم آن زبانه کشیده و دامن گیرشان شده و خاکسترشان را به باد خواهد داد.

در این شرایط از سازمان‌های بین‌المللی ، برخورد و موضع‌گیری صریح علیه مجریان این امر را انتظار داریم.

ما دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، همصدا با امت غیور و دشمن ستیز ایران این حرکت مذبوحانه صهیونیزم و دولت آمریکا را محکوم کرده و آماده هرگونه برخورد با عاملان آن هستیم.

انتهاي پيام/

 

                                                                       

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.