سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگراني پليس و دستگاههاي امنيتي آمريکا از سرايت خشم مسلمانان به داخل اين کشور

پليس و دستگاههاي امنيتي آمريکا با انتشار بولتن ويژه اي نگراني خود را از کشيده شدن دامنه خشم مسلمانان به داخل آمريکا در اعتراض به فيلم موهن اعلام کردند.

 به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سي ان ان، خشونتها برضد آمريکا در کشورهاي اسلامي در حال گسترش است. با اين اوصاف، اين پرسش مطرح است که آيا اين تحولات مي تواند در داخل آمريکا نيز مشکلاتي بوجود بياورد. مقامات دولت فدرال آمريکا هشدارهايي در اين خصوص مطرح کرده اند.

جو جانز خبرنگار سي ان ان در اين خصوص گفت: بسياري از مقامات دولت فدرال آمريکا که سي ان ان با آنها گفتگو کرده است مي گويند در اين زمينه، وضع داخل آمريکا با کشورهاي ديگر متفاوت است زيرا مردم آمريکا معتقدند دولت نمي تواند محتواي فيلمها و مطالب رسانه ها را در کنترل خودش داشته باشد. اما باوجود اين، مقامات دولت فدرال آمريکا همچنان هشدار جدي مي دهند که ممکن است تظاهرات بروز کرده در کشورهاي اسلامي در داخل آمريکا به مشکلاتي منجر شود. وزارت امنيت داخلي آمريکا و پليس فدرال آمريکا(اف بي آي) در بولتني ويژه به بررسي اين مسئله پرداخته و سناريوهاي مختلفي را تجزيه و تحليل کرده اند که ممکن است در داخل آمريکا پيش بيايد. در اين بولتن تصريح شده است احتمال دارد خطر بروز خشونت در داخل و خارج آمريکا افزايش يابد.
برچسب ها: پلیس ، آمریکا ، مسلمانان ، خشونت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.