سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

معرفی 70 میلیارد تومان طرح کشاورزی به بانک‌ها در اردبیل

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تاکنون 70 میلیارد تومان طرح اشتغالزایی و توسعه بخش کشاورزی برای اجرا به بانک‌های عامل معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ عادل عبد ایمانی امروز در جلسه کار گروه توسعه بخش کشاورزی در اردبیل افزود: 166 میلیارد تومان تسهیلات به بخش کشاورزی استان اردبیل اختصاص یافته تا در این زمینه یک انقلاب واقعی را در تحقق اهداف و مبانی تعیین شده شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه ترویج نقش اساسی در آموزش و توسعه کیفی تولید محصولات کشاورزی دارد، گفت: باید 130 هزار بهره‌بردار این بخش را با آخرین یافته‌های علمی آشنا کنیم تا آنها بتوانند بر همین اساس تولید خود را کیفی‌تر و مطلوب‌تر کنند.

عبدایمانی اجرای طرح‌های خاک‌ورزی حفاظتی و همچنین مبارزه تلفیقی و بیولوژیک به همراه تولید محصولات سالم کشاورزی را خاطرنشان کرد و افزود: در حال حاضر توسعه اراضی پایین دست پایاب سد‌ها و اجرای شبکه‌های مختلف در دست اقدام است که امیدواریم نتیجه و ثمره کار به نفع کشاورزان باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در ادامه گفت: شرکت خدمات فنی و مهندسی در این استان در 75 رشته فعالیت می‌کند و در کنار آن نظام مهندسی کشاورزی و کمیته‌های شهرستانی طرح‌های مصوب بخش کشاورزی را به بانک‌ها معرفی کنند تا از تسهیلات 30 میلیون تومانی و حتی بالاتر از آن بهره‌مند شوند./س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.