سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قوام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

غرب و رژيم صهيونيستي با اقدام شنيع خود شيعه و سني را به هم نزديک‌تر کرده است

يک کارشناس سياست خارجي گفت: غرب و رژيم صهيونيستي با اقدام غير منطقي خود، شيعه و سني را به هم نزديک‌تر کرده و برادران اهل تسنن را به اين باور رسانيده که کار آنها دشمني با اسلام بوده و شيعه و سني برايشان فرقي ندارد.

مصطفي قوام در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدام نابخردانه آمريکا و رژيم صهيونيستي گفت: ظهور بيداري اسلامي در منطقه و فراگيري آن باعث رشد قابل توجه اسلام در جهان شده، بنابراين غرب و رژيم صهيونيستي از وحشت فراگيري اسلام، در جهت مقابله با آن اقدام به ساخت فيلم موهن کرده است.

وي افزود: واکنش و عکس‌العمل مسلمانان و جهان اسلام در برابر اين حرکت شنيع و زشت نشان مي‌دهد که بيداري اسلامي در منطقه و آگاهي ملت‌هايي که منجر به سرنگوني ديکتاتورها و وابستگان ايادي غرب شدند در حفظ صيانت از کيان اسلام و مقدسات ديني مسلمانان تاثير داشته است. 

قوام ادامه داد: در حاليکه اسلام و مسلمانان به اين حرکت غرب واکنش جدي نشان داده‌اند اما عدم موضع گيري برخي حکام جهان اسلام مانند عربستان که به دروغ خود را حافظ اسلام  مي‌دانند قابل تأمل بوده، در حالي که ملت عربستان علي‌رغم فضاي خفقان در کشور خود عليه اين اقدام توهين آميز و ايادي آن اعتراض کردند.

 اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطر نشان کرد: غرب و رژيم اشغالگر صهيونيستي با اين حرکت غير منطقي، دوباره شيعه و سني را به هم نزديک‌تر کرده و برادران اهل تسنن به اين باور رسيده‌اند که کار غرب و اين رژيم  غاصب دشمنی با اسلام و مسلمين بوده و شيعه و سني برايشان فرقی ندارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.