سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی:

آمریکا هر چه زودتر عوامل فیلم توهین به ساحت پیامبر (ص) را مجازات کند

معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی با محکوم کردن اهانت اخیری که از سوی صهیونیست‌ها علیه پیامبر اسلام(ص) صورت گرفته است، گفت: این اقدام نابخردانه‌ی صهیونیسم‌ها در واقع یکی از توطئه‌های شوم علیه مسلمانان در سراسر جهان است و در راستای ایجاد نزاع و اختلاف بین ادیان الهی صورت گرفته است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت‌الاسلام و المسلمین میرتاج‌الدینی با بیان این‌که این قضیه در ایام سالگرد 11 سپتامبر صورت گرفته و در پشت آن نیت‌های مشکوک و شومی نهفته است، ادامه داد: دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی متهم اول این حادثه هستند و اگر دولت آمریکا در ادعای خود مبنی این‌که پشت این قضیه نیست، صادق است باید هرچه زودتر عوامل تولید و پخش این فیلم را به مجازات برسانند.
 
وی گفت: مقامات آمریکایی ادعا کردند که آزادی بیان است و ما نمی‌توانیم جلوی چنین کارهایی را بگیریم. سوال این است که با توجه به این موضوع یعنی آزادی بیان آیا اجازه می‌دهند چنین فیلمی در مورد هولو کاست ساخته شود؟
 
میرتاج‌الدینی با بیان این‌که در این فیلم به مقدسات بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان اهانت شده است، ادامه داد: این فتنه شومی است و باعث درگیری و نزاع در دنیا بین ادیان می‌شود.
 
مسئول امور روحانیت ریاست جمهوری در مورد انگیزه طراحان این قضیه گفت: انگیزه اول بخاطر واهمه‌ی‌ است که آنها از گسترش اسلام در سراسر جهان به خصوص آمریکا و اروپا دارند؛ در حال حاضر افراد زیادی در این مناطق به اسلام گرایش دارند و چهره نورانی و تابناک پیامبراسلام (ص) وجدان‌های بیدار و پاک را به خود جلب می‌کند و جریان صهیونیسم و حامیان آن نیز برای مقابله با این موضوع به انجام چنین اقدامات شومی دست می‌زنند، گرچه اثر این اقدامات مشکوک و ضدمقدسات به خود آنها بر می‌گردد.
 
میرتاج‌الدینی در پایان با بیان این‌که موج دوم بیداری اسلامی در جهان ایجاد شده گفت: در پی این بیداری به رژیم صهیونیست و حامیان آن ضربه‌های مهلکی وارد خواهد شد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.