سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

جبهه استکبار نمی‌تواند از درخشندگی نور پیامبر بکاهد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: جبهه استکبار با جسارت خود نمی‌تواند از درخشندگی نور پیامبر بر قلب مسلمانان بکاهد.



  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان، سید کریم حسینی در آیین استقبال نمادین از کاروان امام رضا (ع) در مرز شلمچه گفت: جسارت اخیر جبهه استکبار به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام موجی از جنب و خروش مسلمانان در سراسر جهان را به دنبال داشته است.

وی افزود: همه مسلمانان در روزهای اخیر با حضور خود در صحنه‌های مختلف راهپیمایی به صهیونیسم اعلام کرده‌ا‌ند که تا ابد نور پیامبر رحمت بر دل آنان خواهد تابید.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان ادامه داد: جبهه استکبار با این جسارت‌ها و اعمال خود نمی‌تواند ذره‌ای از درخشندگی نور پیامبر را دل مومنان و مسلمانان بکاهد.

حسینی ادامه داد: حضور مردم ایران اسلامی در سراسر شهرهای کشور در راهپیمایی روز جمعه در محکومیت این جسارت موید همین نکته است.

وی تصریح کرد: استکبار و به ویژه آمریکا و صهیونیست‌‌ها پس از برگزاری موفقیت آمیز اجلاس نم در تهران و ریاست ایران بر این سازمان بزرگ بین‌المللی که پیروزی بزرگ ملت ایران را در صحنه‌های بین‌المللی در پی داشت از سر ضعف دست به این اقدامات کرده‌اند.

حسینی ادامه داد: امروز ایران اسلامی به کشوری که پرچم‌دار دین و اسلام ناب محمدی و نماد مبارزه با استکبار جهانی تبدیل شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در پایان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دهه کرامت گفت: بسیار خرسندیم که در این روزها شاهد آغاز جشنواره بزرگ امام رضا (ع) از خرمشهر و مشهد شهدای شلمچه هستیم./س
برچسب ها: جبهه ، استکبار ، پیامبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.