سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگيري فروشندگان ملك كاغذي 6ميلياردي در اصفهان

خانواده كلاهبرداري كه اقدام به فروش ملك ديگري به ارزش شش ميليارد و 500ميليون ريال كرده بودند توسط كارگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري استان اصفهان شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "حسين حسين زاده" رييس پليس آگاهي استان اصفهان در گفت گو با اين پايگاه با اعلام اين مطلب اظهار داشت:در پي دادخواهي يكي از شهروندان مبني بركلاهبرداري شش و تيم ميليارد ريالي موضوع در دستور كار ماموران اين پليس قرار گرفت.
وي افزود : در تحقيقات اوليه مشخص شد مالباخته اقدام به خريد ملكي كرده كه فروشنده مالك واقعي آن ملك نبوده و درواقع ملك ديگران را به وي فروخته اند .
اين مقام مسئول با بيان اينكه اين ملك به مبلغ شش ميليارد و 500 ميليون ريال ارزيابي و به فروش رسيده بود تصريح كرد :با انجام تحقيقات گسترده نهايتا سرنخ هايي از دوزن و دو مرد كه با هم نسبت فاميلي داشتند در اين پرونده بدست آمد .
رييس پليس آگاهي استان ادامه داد : با شناسايي اعضاي اين باند خانوادگي عمليات دستگيري آنان كليد خورد و با بكارگيري اقدامات خاص پليسي در كمترين زمان ممكن اين كلاهبردارن دستگير و به آگاهي منتقل شدند .
اين مقام انتظامي عنوان كرد : متهمان در بازجويي هاي پليسي به بزه انتسابي اقرار كردند و مبالغ كلاهبرداري شده نيز پس از طي مراحل قانوني به مالباخته مسترد شد .
سرهنگ " حسين زاده در پايان خاطر نشان كرد : متهمان به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند .
گفتني است مالباخته كه از دستگيري كلاهبرداران با خبر شده بود از شدت خوشحالي با چشماني گريان از كارآگاهان تشكر مي كرد،او كه پول و داراي خود را از دست رفته مي دانست با اقدامات سريع و دقيقي كه از سوي كارآگاهان اداره جعل و كلاهبرداري صورت گرفته بود موفق به پس گرفتن پول از دست رفته خود شده بود ./ف
برچسب ها: پلیس ، دستگیری ، میلیاردی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.