سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

فیلم موهن، نشانگر ضعف منطق دنیای سلطه در برابر اسلام

انتشار فیلم موهن آمریکایی ـ اسرائیلی نشان از ضعف منطق دنیای سلطه و صهیونیست‌ها در برابر منطق قوی اسلام دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت:منطق قوی اسلام همواره برای دشمنان موجب ایجاد مشکلاتی شده و استکبار برای فرار از این منطق قوی دست به اقدامات ناشیانه می‌زند.

معبودی با بیان اینکه وقتی استکبار در برابر نفوذ و گسترش دین مبین اسلام نمی‌تواند مقابله کند دست به چنین اقداماتی می‌زند، افزود: استکبار با اقداماتی نظیر تولید فیلم موهن و غیر منطقی ضعف خود را برابر دین اسلام پر می‌کند.

وی تصریح کرد: تجربه نشان داده است هرگاه که نظام‌های استبدادی و استکباری در برابر دین اسلام کم آورده‌اند متوسل به فعالیت‌های خلاف عقل و اصول شده‌اند و چنین اقداماتی ناشی از عدم توانایی آنان برای مقابله با گسترش روز افزون اسلام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه استکبار با تولید چنین فیلم‌هایی خواهان ضربه زدن به چهره نورانی پیامبر گرامی اسلام را دارد، یادآور شد: با چنین اقداماتی مردم جهان بیشتر به دین اسلام توجه کرده و با این دین آشنا می‌شوند.

نظری با بیان اینکه استکبار جهانی برای نجات خود از گرفتاری‌های متعدد دست به چنین اقداماتی می‌زند، افزود: دشمنان اسلام به جای رفع گرفتاری‌های خود اذهان جامعه را از مسائل این کشورها منحرف می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: همه افراد جامعه به ویژه نخبگان چنین اقداماتی را محکوم می‌کنند و امت بیدار و مسلمان جهان اجازه چنین اقداماتی را به دشمنان نمی‌دهند./س
برچسب ها: فیلم ، موهن ، ضعف ، صهیونیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.