سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

توهین به مقدسات اسلامی، ناشی از ترس دشمنان

توهین به مقدسات اسلامی، ناشی از ترس و ضعف دشمنان در برابر قدرت روزافزون اسلام و مسلمانان است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکز زنجان نماینده‌ولی فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: کشورهای استعمارگر و در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل به دلیل عدم توانایی در برابر عزت و قدرت اسلامی دست به اعمال وقیحانه از جمله توهین و تمسخر نسبت به مقدسات اسلامی و پیامبر گران‌قدر اسلام کردند.

حجت‌الاسلام خاتمی با مذموم شمردن هرگونه توهین به مقدسات در هر دینی افزود: اگر توهین‌های زنجیره‌ای دشمنان اسلام از جمله نشر آیات شیطانی سلمان رشدی، اقدام موهن کاریکاتوریست دانمارکی و آتش زدن قرآن توسط کشیشان آمریکایی از سوی ایادی آمریکا و صهیونیست حمایت نمی‌شد، شاهد تکرار این گونه اقدامات نبودیم.

وی تصریح کرد: در صورتی که آمریکا و صهیونیست با انجام این اعمال سخیفانه به دنبال ضربه زدن به اسلام و کاستن از محبوبیت آن در بین قلوب مردم جهان هستند، ولی نمی‌دانند که جمعیت 5/1 میلیاردی مسلمان و علاوه بر آن همه انسان‌های آزادی‌خواه جهان هدف پلید و ترس آن‌ها از گسترش اسلام را می‌دانند.

امام‌جمعه زنجان در پایان با تأکید بر اینکه اسلام دین پیروز است، خاطرنشان کرد:

همه بدخواهان و دشمنان بدانند همان‌گونه که دین مبین اسلام بعد از انقلاب راه‌گشای بسیاری از کشورهای آزادی‌خواه جهان بوده است، علی‌رغم همه بدخواهی دشمنان و مستکبران، شاهد گسترش روزافزون این دین الهی در جای‌جای جهان خواهیم بود./س

برچسب ها: توهین ، اسلام ، ترس ، دشمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.