سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

ساخت فیلم توهین آمیز به ساحت پیامبر اكرم (ص) پایه های استكبار را به لرزه در می آورد

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرمانشاه گفت: ساخت فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اكرم (ص) پایه های استكبار را به لرزه در می آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت الاسلام 'محمد آفتابی گفت: توحش غرب تنها در كشتار عظیم ملت ها در جنگ جهانی اول و دوم و كشتار مردم ویتنام و عراق و افغانستان خلاصه نمی شود بلكه غرب به سركردگی آمریكا سالهاست در یك توحش مدرن فكری به سر می برد، توحشی كه بیش از همه گریبان گیر اندیشه و فكر دولت مردان و سیاستمندان و نخبگان همسو با دولتمردان آمریكایی شكل گرفته است.

وی اظهار كرد: در حالی كه براساس آموزه های اخلاقی و دینی پیامبران الهی، احترام و حرمت گذاشتن به انبیاء الهی و ادیان الهی از مهمترین آموزه های دینی است در جامعه آمریكا به بهانه دموكراسی و آزادی بیان شاهد توهین آشكار به جایگاهی هستیم كه مورد احترام و قبول بیش از یك و نیم میلیارد مسلمان می باشد حال آنكه در همین جامعه هرگونه سخن گفتن در خصوص صهیونیسم ممنوع شمرده می شود.

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرمانشاه افزود: این اقدام كم خردانه و غیرعقلانی دولت مردان آمریكایی نه تنها احساسات تمامی مسلمانان بلكه همه آزادی خواهان جهان را برانگیخته است و یقینا آتش این فتنه كه برافروخته شده است افروخته تر خواهد شد و دامن دولت مردان آمریكایی را خواهد سوزاند.

حجت الاسلام آفتابی در پایان گفت: دولت مردان آمریكا كه امروز به عنوان منفورترین دولتمردان جهان در میان مسلمانان شناخته می شوند باید بدانند با این قبیل كارها نمی توانند سد راهی كه امروز در منطقه آغاز شده و یقینا بیداری اسلامی كه در جهان اسلام آغاز شده است در آینده به یك بیداری جهانی تبدیل خواهد شد./س


برچسب ها: کرمانشاه ، فیلم ، توهین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.