سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

هیچ گونه محدودیتی در بخش تولید و تامین گوشت كشور برای دامداران سیستان و بلوچستان وجود ندارد

حاتم نارویی از تشكیل اتحادیه دامداران سیستان و بلوچستان به منظور ساماندهی و رونق بازار گوشت استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ،  ح
وی بیان كرد: اعضای اتحادیه دامداران سیستان و بلوچستان را افرادی تشكیل می دهند كه در نواحی مرزی استان قرنطینه دام راه اندازی كرده و در صنعت گوشت منطقه فعالیت دارند.
وی اظهار داشت: فراخوان برای جذب اعضای اتحادیه دامداران سیستان و بلوچستان داده شده است و افراد واجد شرایط می توانند بدون هیچ محدودیت قانونی با مراجعه به دستگاههای مربوطه آمادگی خود برای عضویت در این اتحادیه را اعلام كنند.
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینكه محدودیتی در واردات دام به استان وجود ندارد، گفت: دامها پس از نگهداری در قرنطینه ها و تایید سلامت آنها، پلاك كوبی شده و به كشتارگاههای صنعتی ارسال می شوند.
وی افزود: هیچ دستگاهی اجازه خروج دام زنده را از سیستان و بلوچستان ندارد و باید دامها پس از ورود به استان، به محل پیش بینی شده قرنطینه دام منتقل شوند.
نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان درباره روند اجرای طرحهای مهر ماندگار استان گفت: با برنامه ریزی های انجام گرفته در تلاش هستیم تا پایان امسال همه طرحها را به نتیجه برسانیم.
نارویی با اشاره به پیگیری های انجام گرفته برای شتاب بخشی به اجرای طرحهای مهر ماندگار سیستان و بلوچستان گفت: مسوولان درباره تامین باقی مانده اعتبارات طرحهای نیمه تمام استان قول مساعد داده اند و بزودی مشكل اعتباری آنها برطرف خواهد شد. /س



برچسب ها: تشکیل ، اتحادیه ، دامداران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.