سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

توسعه وترقی هنر در کشور نیازمند پرورش استعدادهای هنری دانش آموزان است

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی گفت: توسعه وترقی هنر در کشور نیازمند پرورش استعدادهای هنری دانش آموزان است.

  

 

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، محمد وحیدی درآئین اختتامیه سی امین دوره مسابقات هنرهای نمایشی بخش دختران سراسر کشوربا بیان اینکه هنرمندان سفیران وپیام رسانان انقلاب اسلامی ایران به مردم سراسرجهان هستند، گفت:زبان هنر وهنرمند به زمان و
مرزها محدود نمی شود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه هنر در عصرحاضر بیان داشت: باید یک باور عمومی درحوزه هنر ایجادشود تا تمدن دینی که درعصر حاضر درقالب انقلاب اسلامی خود را نشان می دهد به جهان صادر شود.

 

رئیس ستاد اجرایی سی امین دوره مسابقات هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه دانش آموزی سراسرکشور ادامه داد: توسعه وترقی هنر در کشور نیازمند پرورش استعدادهای هنری حوزه ی دانش آموزی است.

 

وحیدی با اشاره به ظرفیت وپتانسیل های موجود دردانش آموزان عنوان کرد: براساس نظرداوران ، سطح مسابقات دانش آموزی فراتراز حد انتظار بوده واین امر نشان دهنده ظرفیت وتوانایی بالای دانش آموزان است.

 

وی در پایان ضمن تشکر از مسئولان وزارت آموزش و پرورش که برگزاری این دوره از مسابقات را به این استان واگذار کرده اند، افزود: این فرصت به لحاظ ظرفیت سازی و توسعه زیرساخت ها و ایجاد انگیزه و شکوفایی خلاقیت های دانش آموزان نقش بسزایی دارد.

در این مراسم بیش از ۴۰۰ نفر از شرکت کنندگان این دوره از مسابقات با اهداء لوح تقدیر ، هدایا ،تندیس و لوح یادبود تجلیل شدند./س.

برچسب ها: اختتامیه ، هنر ، نمایشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.