سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امنيت دانش آموزان از اولويت هاي کاري پليس راهنمايي و رانندگي

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان بوشهر گفت: امنيت عبور و مرور و حمل و نقل دانش آموزان از مهمترين اولويت هاي کاري پليس راهنمايي و رانندگي اين استان محسوب مي شود.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگارن از پايگاه خبري پليس، سرهنگ فتح الله بحريني داشت: پليس راهنمايي و رانندگي اين استان آمادگي خود را در خصوص امنيت عبور و مرور و حمل و نقل دانش آموزان در زمان بازگشايي مدارس اعلام مي كند.
سرهنگ بحريني در ادامه افزود: اولياء دانش آموزان، مديران مدارس و مسئولان آموزش و پرورش مي توانند به کمک پليس در خصوص آموزش عبور و مرور ، استفاده صحيح از وسايل نقليه و سرويس مدارس به منظور جلوگيري از تصادفات و کاهش ضايعات ناشي از آن را در کنار ساير عناوين درسي به دانش آموزان سطوح مختلف تحصيلي ،آموزش دهند.
وي تصريح کرد: اولين و بهترين معلم در راستاي مسائل ترافيکي والدين دانش آموزان هستند .در واقع هر فرزندي در ابتدا با والدين خويش در اجتماع حضور پيدا مي کند، بنابراين آنها مي توانند بهترين سرمشق براي فرزندان شان  در اين خصوص باشند.
اين مقام انتظامي اظهارداشت: کودکان  عمومآ کم تجربه، بازيگوش و عجول هستند و از خطرات وسايل نقليه آگاه نيستند لذا امنيت عبور و مرور دانش آموزان از اولويت برنامه پليس راهنمايي و رانندگي در زمان بازگشايي مدارس بشمار مي آيد.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان بوشهر در پايان خاطرنشان ساخت: تأمين خودروهاي حمل و نقل دانش آموزان در مدارس حومه شهر يا روستا و مدارس روستايي شبانه روزي به عهده بخشداري و سازمان حمل و نقل بوده و از اين طريق نيز خودروها ارزشيابي ، مديريت و کنترل خواهند شد./ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.