سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهشتي پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ايران با ديپلماسي قوي، سياست تحريم غرب را به همكاري و مذاكره تبديل كند

يك كارشناس سياست خارجي گفت: جمهوري اسلامي ايران بايد در برابر سياست‌هاي غرب با ايجاد ابتكار و طرح پيشنهادهاي جديد، ديپلماسي هسته‌اي خود را فعال تر از قبل كرده تا آنها سياست همكاري و مذاكره را پيش بگيرند.

حسن بهشتي پور در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به نشست اخير شوراي حكام آژانس بين‌المللي انرژي اتمي در وين، گفت: موضع گيري وزراي خارجه اتحاديه اروپا و به خصوص انگليس، آلمان و فرانسه در راستاي ايجاد فضاي غير مثبت در روند مذاكرات صورت گرفته چرا كه اين دولت ها همچنان بر افزايش تحريم‌هاي يکجانبه عليه جمهوري اسلامي ايران تأكيد دارند.

وي افزود: بنابر اظهارات اتحاديه اروپا هدف آنها از اعمال فشار براي افزايش تحريم‌هاي يکجانبه عليه ايران وادار كردن اين كشور به انجام مذاكرات همسو با اهداف آنها بوده و اين در حالي است كه ايران هميشه آماده مذاكره و گفتگو بوده است به شرطي كه سياست همكاري و مذاكره به جاي تحريم پيش گرفته شود.

اين كارشناس سياست خارجي در پايان خاطرنشان كرد: جمهوري اسلامي ايران بايد در برابر سياست‌هاي غرب با ايجاد ابتكار و طرح پيشنهادهاي جديد، ديپلماسي هسته‌اي خود را فعال تر كرده تا آنها سياست همكاري و مذاكره را پيش بگيرند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ایران ، دیپلماسی ، هسته ای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.