سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

تیم ملی سنگنوردی ایران از حضور در مسابقات جهانی فرانسه بازماند

کاپیتان تیم ملی سنگنوردی جمهوری اسلامی ایران از بازماندن این تیم از مسابقات جهانی سنگنوردی فرانسه خبر داد.



حمید رضا توزنده جانی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،افزود: فدراسیون دو روز قبل از اعزام به ازای هر ملی پوش 700 یورو یعنی بیش از دو میلیون تومان هزینه اعزام مطالبه کرد که علاوه بر شوک وارد شده به سنگنوردان ملی پوش، فرصتی نیز برای رایزنی و تهیه پول باقی نگذاشت.

او اظهار داشت: برای اولین بار در تاریخ سنگنوردی برای اعزام اعضای تیم ملی، از آنان هزینه اعزام مطالبه می شود که جای تامل بسیار دارد.

وی عنوان کرد: در مراجعه ای که به وزارت ورزش و جوانان داشتیم، آنان نیز از این کار فدراسیون و مطالبه هزینه اعزام اظهار تعجب کردند و آن را غیر قانونی دانستند.

توزنده جانی با اعلام ابراز ناخرسندی فدراسیون برای مراجعه آنان به وزارتخانه ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: فدراسیون اعلام کرد که اين اقدام براي ما بد تمام خواهد شد و از همین رو اعزام به مسابقات جهانی فرانسه کنسل مي‌شود.

قهرمان مسابقات آتش نشانان جهان گفت: در حال حاضر فدراسيون ما را مقصر مي‌داند و برای مراجعه ما به وزارت ورزش گفته است که پرواز ما به مقصد پاريس انجام نخواهد شد.

وي با اشاره به اين‌که در حال حاضر در بهترین شرایط برای کسب مدال در این رقابت ها بودم و مسابقات قهرماني سنگ‌نوردي جهان نیز بزرگ‌ترين اتفاق اين رشته ورزشی است بیان داشت: سال گذشته به اين مسابقات در ايتاليا اعزام شديم من توانستم بهترين عنوان ايران را در جايگاه دوازدهم کسب کنم.

رکورد دار رشته سرعت سنگنوردی کشور با اشاره به تلاش و تمرین شبانه روزی خود و احسانی فر دیگر یار نیشابوری ملی پوش کشورمان تصریح کرد: در همین مدت برای آماده سازی خودمان هزینه های زیادی کردیم که بی نتیجه ماند.

اعضای تیم ملی سنگنوردی کشورمان بنا بود روز یکشنبه 19 شهریور ماه برای شرکت در مسابقات جام جهانی سنگنوردی پاریس راهی کشور فرانسه شوند.

لازم به توضيح است مسابقات قهرماني سنگ‌نوردي جهان نیز از تاريخ 22 شهریور ماه آغاز شده است و تا 26 شهریور ماه در فرانسه ادامه دارد./س  


برچسب ها: تیم ، ملی ، سنگنوردی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
سنگنورد
۲۱:۲۱ ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
چرا آقای شعاعی سرپرست فدراسیون با احساسات بچه های زحمت کش تیم ملی این کارارو کرد؟ به خدا این بچه ها خیلی سختی کشیدن خواهشا پیگیری کنین که این خواسته هاشون به نتیجه برسه