سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

بیانیه بسیج دانشجویی در خصوص اهانت به پیامبر اعظم(ص)

بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش خراسان رضوی در اعتراض به فیلم توهین¬آمیز « برائت از مسلمانان» و « زندگی محمد(ص) رسول اکرم» و همگام با امت اسلامی در بیانه ای ، توهین به شخص پیامبر و دین اسلام را محکوم و خاطر نشان کرد: قطعاً این گونه اقدامات، نمی¬تواند حرکت رو به جلوی مسلمانان جهان را متوقف کند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، در این بیانیه با اعلام این مطلب که بسیج دانشجویی، تمام توان خود را در جهت حمایت از ارزش-های توحیدی حاکم بر اسلام و نبی اکرم به کار خواهد گرفت آمده است: واجب است امت اسلامی با تمسک به آیه ی «و اعتصمو بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا» نسبت به حیله ها و ترفندهای نظام سلطه¬ی دشمن آگاه بوده و به مانند ید واحد در برابر ستیزه¬جویان صف¬آرایی نمایند.

بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی خراسان، خواستار واکنش نشان دادن نمایندگانِ ادیان آسمانی و شورای امنیت سازمان ملل به انتشار فیلم ضد پیامبر اسلام شد و افزود: اقدام واکنشی مسلمانان در برخی از کشورهای اسلامی نتیجه¬ی طبیعی غیرت اسلامی مسلمانان بوده و مسئولیت اصلی آن متوجه صهیونیسم بین¬الملل می¬باشد که با توهین به مقدسات دینی بیش از یک میلیارد مسلمان جهان، باعث تشدید احساسات ضد آمریکایی گردیده است.

بسیج دانشجویی خراسان رضوی، در این بیانیه از مسئولانِ اجرایی و ریاست محترم جمهور کشورمان خواست از شرکت در نشستی که قرار است در اوایل مهرماه امسال در محل سازمان بین الملل برگزار شود، خودداری نمایند. زیرا قطع¬نامه¬های سازمان ملل هرگونه اقدامی در خدشه وارد کردن به مقدسات و یا حتی شخصیت¬های بارز دینی را محکوم می¬کند.بنا بر این ما با عاملان این اقدام و حرکت ننگین که عبور از خط قرمز آرمان¬ها و ارزش¬هایمان است برخورد کرده و تا پای جان ایستاده¬ایم./س  


برچسب ها: بیانیه ، بسیج ، دانشجویی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.