سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخوان المسلمین مصر فراخوان خود برای برگزاری تظاهرات را لغو کرد

اخوان المسلمین مصر اعلام کرد که فراخوان خود برای اعتراضات سراسری در این کشور را لغو کرده و در عوض در تظاهرات نمادینی در میدان التحریر قاهره شرکت خواهند کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاری فرانسه، محمود حسین دبیرکل اخوان المسلمین مصر امروز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد: با توجه به رخدادهای دو روز گذشته، تصمیم گرفته شد که تنها در یک تظاهرات نمادین در میدان التحریر شرکت کنیم تا دیگر مانند گذشته شاهد تخریب اموال و کشته و زخمی شدن افراد نباشیم.

اخوان المسلمین روز چهارشنبه در اعتراض به فیلم اهانت آمیز به ساحت پیامبر اسلام(ص) و ˈابراز انزجار از توهین به مذهب و پیامبرˈ فراخوان اعتراض سراسری در مصر را داده بود و خواستار تجمع مردم در مقابل مساجد اصلی 27 استان این کشور شده بود.

به دنبال اکران فیلم صهیونیستی موهن به پیامبر اسلام (ص) در آمریکا، مردم مسلمان در کشورهای مختلف با برگزاری تظاهرات و حمله به سفارتخانه و هیات های دیپلماتیک آمریکا خشم و انزجار خود را از پخش این فیلم نشان دادند.

پس از گذشت چند روز هنوز تظاهرات بر علیه این فیلم در کشور هایی نظیر یمن، مصر، لیبی، ایران، پاکستان، افغانستان، تونس، عراق، سودان، مراکش، لبنان، سوریه و چند کشور دیگر ادامه دارد.
برچسب ها: آمریکایی ، فیلم ، مصر ، تظاهرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.