سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر:

تحمیل ظرفیت اضافی از سوی سازمان سنجش به دانشگاه

رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر گفت:یک ظرفیت اضافی ازسوی سازمان سنجش درمقاطع کارشناسی وارشد به دانشگاه تحمیل شده است.

دکترعلیرضا رهایی با بیان این مطلب به خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:حدود 55 درصد دانشجویان کارشناسی ازخوابگاهها استفاده می کنند که بطورعام از شهرستان ها هستند  و درسطح ارشد نیز بخشی از ارائه خوابگاهها به آبان ماه متصل می شود.  
وی تصریح  کرد:100 نفردانشجو  درمقطع کارشناسی و 100 نفر درمقطع ارشد ظرفیت اضافه از سوی سازمان سنجش به دانشگاه امیرکبیر اختصاص داده شده است  
وی افزود:با وجود تاکیدی که درخصوص نبود ظرفیت اضافی داده شده بود اما در دو مقطع کارشناسی و ارشد همچنان شاهد ظرفیت اضافه بودیم که این امر موجب شد تا درسطح کارشناسی ارشد با مشکل خوابگاه مواجه شده و اختصاص خوابگاه به بخشی از دانشجویان ارشد را به آبان و آذرماه موکول کنیم.  
به گفته دکتررهایی ارائه ظرفیت جدید از سوی سازمان سنجش شوکی به دانشگاهها وارد کرده است.  
 
**شروع کلاسهای درس از فردا آغاز می شود  

در ادامه رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر درخصوص وضعیت آموزشی ورودی های جدید اظهار داشت:در مجموع 1200 دانشجوی کارشناسی جدید داریم که تمامی کارهای آموزشی جهت تحصیل آنها انجام شده و می توانند از فردا 25 شهریورماه در کلاسها حضور یابند.  
 وی بااشاره به اینکه برنامه واحدهای درسی برای تمامی دانشکده ها آماده شده است، گفت:حدود 1500 دانشجوی ارشد  و  1400 دانشجوی دوره های الکترونیک را برای سال تحصیلی جدید پذیرش نمودیم./عط  
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.