سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمل شعار جهانی محیط زیست شهرداری تهران به 14 کشور آسیایی و اروپایی

رکوردار دوچرخه سواری بین المللی ایران طی مراسمی از شهرداری منطقه 19 سفر خود را به 14 کشور آسیایی و اروپایی آغاز کرد تا با 16 هزار کیلومتر رکاب زنی پیام محیط زیست شهرداری تهران را جهانی کند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از شهرداری منطقه 19، مهندس عباداله فتح الهی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل رکوردار دوچرخه سواری سال 88 ایران است که با شعار اهداف انسان دوستانه در حمایت و حفاظت از محیط زیست این برنامه را از شهرداری منطقه 19 آغاز کرده است.
وی تلاش برای اشاعه فرهنگ دوچرخه سواری را از دیگر اهداف مهم این اقدام عنوان کرد که می تواند نقش مؤثری در کاهش آلودگی هوا، کاهش بار ترافیک شهری، مقرون به صرفه بودن اقتصادی، کاهش مصرف سوخت و انرژی، ارتقاء سطح سلامت و پویایی ونشاط در بین شهروندان و محیط زیست داشته باشد.
به گفته وی یاور صمدی قرار است مسیر 16 هزار کیلومتری را در مدت 4ماه از جمهوری آذربایجان، گرجستان، روسیه، بلاروس، اوکراین و ترکیه آغاز کند و سپس وارد بمبئی هندوستان، بنگلادش، ویتنام، تایلند، مالزی، اندونزی، فیلیپین شود و در نهایت به کشور ژاپن برسد.
 گفتنی است یاور صمدی نخستین رکورد یک مرحله ای خود را در سال 88 با طی کردن مسیر 6 هزار کیلومتری و عبور از 18 استان ایران ثبت کرد و در عرض 37 روز موفق شد پیام خود را با شعار «شهر ایمن با مشارکت شهروندان» به گوش مردم استانهای مختلف برساند.
بر اساس این گزارش وی در نخستین رکورد خود که با حمایت سازمان شهرداری های کشور موفق به ثبت آن شد، از سوی این سازمان به عنوان فداکارترین نیروی امدادی و نمونه در سال 88 انتخاب شده است./ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.