سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش فروش نمایش "شاهزاده خوشبخت" آغاز شد

نمایش "شاهزاده خوشبخت برای گروه سنی کودک و نوجوان طراحی و کارگردانی شده و تا 20 مهر ماه ساعت 18 هر روز به جز شنبه ها روی صحنه می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نمایش شاهزاده خوشبخت نوشته اسکار وایلد و به کارگردانی علی رضا دهقانی که ازیکشنبه 19 شهریور در تالار هنر روی صحنه است از طریق شماره های 88813440- 88306640 و 09121985181 پیش فروش می شود.

این نمایش که  با حضور گروه حرکات موزون "خنیا" روی صحنه است، بر اساس شاهکار ادبیات داستانی کودکان، داستان "شاهزاده خوشبخت" نوشته "اسکار وایلد" و توسط دهقانی برای اجرای صحنه تنظیم شده است.

شاهزاده خوشبخت داستان دوستی مجسمه ای با شکوه در میدان شهر و یک پرستوی مهاجر را به نمایش می گذارد که با واقعیت های زندگی مردم عادی روبرو می شوند و به یاری آنها می شتابند.
در این نمایش ماندانا عبقری، محمد نوحیان، محمود فیضی، هرلاند بیگدلی، روژین ستاری، نازنین قدس مهدوی، سمیه ثقفی و سپیده در بندی به عنوان بازیگر و عروسک گردان حضور دارند. طراحی و ساخت عروسکها را نیز زهرا جعفری انجام داده است.

نمایش شاهزاده خوشبخت که این روز ها با استقبال خوب تماشاگران روبرو شده ، یک نمایش زنده عروسکی بر پایه حرکات موزون و باله است. موسیقی متن نمایش نیز از میان آثار برجسته کلاسیک جهان انتخاب شده است.

نمایش "شاهزاده خوشبخت برای گروه سنی کودک و نوجوان طراحی و کارگردانی شده و تا 20 مهر ماه ساعت 18 هر روز به جز شنبه ها روی صحنه می رود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.