سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

فرماندار دماوند اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) را محکوم کرد

فرماندار شهرستان دماوند اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) را اقدامی نابخردانه و موهن و حاصل کینه توزی دشمنان دانست و آن را محکوم کرد.

ˈعلیرضا قاسمی فرزادˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: کینه و حقد دشمنان اسلام و هراس آنان از شکوفایی و گسترش این دین مقدس دستخوش توطئه ای دیگر از سوی استکبار جهانی شد تا بار دیگر چهره پلید خود را بر جهانیان بخصوص بر مسلمانان آشکار سازد.

وی اقدامات نابخردانه و موهنی که از سوی برخی افراد غافل و از خدا بی خبر در تهیه فیلم اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) صورت گرفته است را به شدت محکوم کرد و این اقدام را شیطانی و غیر انسانی خواند.

فرماندار دماوند افزود: این حرکت نابخردانه از سوی کسانی انجام شده که خود مدعی دمکراسی و حقوق بشر و شنیدن صداهای مخالف و موافق هستند؛ در حالی که اگر کسی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی سخنی بر زبان جاری کند، صدای وی را در گلو خفه می کنند و اگر کسی واقعه ساختگی و جعلی آنان را محکوم کند، برافروخته می شوند.

وی ادامه داد: این در حالی است که بر خلاف ادعای خود در یک اقدام شیطانی و موهن مقدسات جمعیت کثیری ازمردم دنیا را به سخره می گیرند.

فرماندار دماوند گفت: بی تردید این اقدامات مذبوحانه با هدف اسلام ستیزی نشات گرفته از هراس آنان از موج گسترده بیداری اسلامی و بیانگر زوال و زبونی آنان است.

قاسمی فرزاد ابراز امیدواری کرد: به فضل پروردگار بزودی شاهد فروپاشی نظام سرمایه داری و برقراری عدل الهی در جهان باشیم./س

برچسب ها: اهانت ، پیامبر ، دشمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.