سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/نماینده مردم مشهد مجلس:

کشورهای اسلامی اجناس آمریکایی را تحریم کنند

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در پی این اهانت بزرگ باید مسلمانان دنیا و تمام کشورهای اسلامی به مقابله با آمریکا و نظام سلطه پرداخته و اجناس آمریکایی را تحریم کنند.



سید هاشم بنی هاشمی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، با اشاره به انتشار فیلم موهن و توهین‌آمیز آمریکایی- اسرائیلی به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص)، این اقدام را سناریو از پیش تعیین‌شده دانست و اظهار داشت: قطعا اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) سناریو از پیش تعیین شده و در راستای اقدامات موهن گذشته آن‌ها است.

وی افزود: این اقدام برای مسلمانان جهان به هیچ وجه قابل پذیرش نیست، آنها گمان می‌کنند با چنین اقداماتی می‌توانند در مقابله با مسلمانان جهان درآمده و موفق شوند در حالی که باید بدانند با چنین اقداماتی نمی‌توانند در مواجهه با اسلام قرارگیرند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آن‌ها با داشتن امکانات گسترده، خود را قدرتی در دنیا تلقی می‌کنند که می‌خواهند بر جهان تسلط داشته باشند، درحالی که باید بدانند این‌ها حتی اصول حقوق بشر را هم رعایت نمی‌کنند و در واقع تفکری دارند که پشت این تفکر، تفکر صهیونیستی قرار دارد.

وی تصریح‌کرد: در واقع یکی از ابزارهای آمریکا و نظام سلطه، مسائل فرهنگی و سینما و فیلم است که همواره قصد دارند برای توقف گسترش اسلام در جهان با استفاده از ابزار مانع شوند، این درحالی است که باید مسلمانان سراسر جهان هم بر اساس معیارها و روش‌هایی که در اسلام آمده به مبارزه و مقابله با دشمنان بپردازند و به گونه‌ای این جنگ را به نفع خود رقم زنند.

بنی هاشمی در ادامه تاکید کرد: آمریکا کشوری است که از درون آسیب‌پذیر است و بنابراین اقداماتی چون تحریم کالاهای آمریکایی از سوی مسلمانان و کشورهای اسلامی بسیار تاثیرگذار بوده و به آمریکا آسیب فراوانی وارد می‌کند.


برچسب ها: اسلامی ، اجناس ، آمریکایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.