سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اسلامستیزی غرب تابع یک سناریوی منظم است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی معتقد است اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی غرب تابع یک سناریوی برنامه‌ریزی شده و منظم است.


جواد کریمی قدوسی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد اظهار کرد: اقدامات اسلام‌‌ستیزانه غرب و به ‌ویژه انگلستان و آمریکا از همان ابتدای انقلاب و با اقداماتی که از سوی سلمان رشدی انجام شد، بر جهان اسلام مشخص شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم شورای اسلامی بیان کرد: سایر اقداماتی که کشورهای غربی در سال‌های اخیر نیز انجام داده‌اند را نیز باید در همین راستا تفسیر کرد: برای مثال حمله به افغانستان و عراق نیز نمایانگر اوج اسلام‌هراسی مستکبران جهانی بود.

کریمی قدوسی گفت: تولید فیلم اخیر در آمریکا با محتوای ضداسلامی بار دیگر نشان داد که قدرت‌های استعماری همواره علیه ادیان موضع‌گیری می‌کنند و تنها دستیابی به اهداف شوم خود برایشان اهمیت دارد.

وی یادآور شد: در تقابل با جریان اسلام‌ستیزی، جریان بیداری اسلامی در سال‌های اخیر در کشورهای اسلامی نضج گرفته است و اوج آن را در کشورهایی مانند مصر و لیبی شاهد بودیم و همین مسئله حاکی از این است که جهان اسلام ظرفیت نهفته بسیار بالایی برای مقابله با اسلام‌ستیزان دارد و البته نباید این مسئله را نیز از یاد برد که موج اخیر بیداری اسلامی، در تولید آثار ضداسلامی موثر بوده است.

کریمی قدوسی تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه رسانه‌ها در شرایط کنونی این است که افکار مردم را با ریشه‌های فتنه بیشتر آشنا کنند و برای آنها تفهیم کنند که جسارت به اولیای الهی در راستای تضعیف اسلام، بخشی از برنامه‌ای است که غربی‌ها دنبال می‌کنند و در واقع در این مسئله از یک سناریوی منظم و از پیش طراحی شده تبعیت می‌کنند.

وی افزود: امیدوارم ملت اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جمعه بار دیگر به مستکبران جهانی نشان دهند که همواره در صحنه هستند و ارزش‌ها و معیارهای اسلامی همواره برای آنها در اولویت است.


برچسب ها: عضو ، کمیسیون ، امنیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.