سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبير يازدهمين جشنواره "كتاب و رسانه برتر":

فراخوان جشنواره "كتاب و رسانه برتر" هفته آينده اعلام مي شود

با اعلام فراخوان جشنواره "كتاب و رسانه برتر" در هفته آينده خبرنگاران مي توانند آثار خود را در حوزه كتاب به سايت جشنواره ارسال نمايند.

مهدي جعفري، دبير يازدهمين جشنواره كتاب و رسانه برتر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران در خصوص نحوه برگزاري اين جشنواره گفت: يازدهمين جشنواره "كتاب و رسانه برتر" هم زمان با برگزاري بيستمين دوره هفته كتاب برگزار مي شود و آثار ارسالي مانند سال گذشته در 6 بخش خبر، گزارش، گفتگو و مصاحبه، ياد داشت و مقاله، عكس و معرفي كتاب است.
 وي ادامه داد: سال گذشته شهرستان ها استقبال خوبي از جشنواره كتاب و رسانه برتر داشتند و دليل آن اطلاع رساني خوب است، كه امسال هم انتظار مي رود،‌ به خوبي سال گذشته استقبال شود.
جعفري گفت: فراخوان جشنواره كتاب و رسانه برتر در اواخر هفته آينده به طور رسمي اعلام مي شود،‌ كه امسال علاوه بر بخش مكتوب و الكترونيك، بخش ديداري و شنيداري را داريم كه خبرنگاران بايد 3 تا از آثارشان را كه در صدا و سيما جمهوري اسلامي  منتشر شده، در حلقه هاي DVD  بفرستند البته در بخش خبر تعداد آثار ارسالي 5 عدد مي باشد و ما بعد از داوري،‌ برگزيدگان را اعلام خواهيم كرد.
وي در خصوص هدف جشنواره "كتاب و رسانه تبريز" اظهار داشت: هدف از برگزاري اين جشنواره ترغيب خبرنگاران به حوزه كتاب و تشويق خبرنگاران حوزه كتاب است و در واقع هدف اصلي ديده شدن فعاليت خبرنگاران حوزه كتاب است و به طور قطع حضور پر رنگ خبرنگاران به پربار تر شدن جشنواره "كتاب و رسانه برتر" مي افزايد.
دبير يازدهمين جشنواره كتاب و رسانه برتر گفت: از خبرنگاران درخواست داريم آثار و فعاليتشان در حوزه كتاب را كه در بازه زماني شهريور سال 90 تا شهريور امسال در رسانه هاي رسمي و خبرگزاري ها و مطبوعات منتشر شده است را به دبير خانه جشنواره ارسال نمايند.
جعفري ادامه داد: امسال نيز در جشنواره كتاب و رسانه برتر بخش ويژه معرفي فعال ترين رسانه در هفته كتاب را خواهيم داشت كه رسانه ها و خبرگزاري ها رصد مي شوند و در بين آن ها فعال ترين رسانه در هفته كتاب را انتخاب و معرفي مي كنيم.
وي تصريح كرد: جشنواره "كتاب و رسانه برتر" همه ساله به عنوان مراسم پاياني هفته كتاب برگزار مي شود.
لازم به ذكر است، در حال حاضر نسخه آزمايشي سايت بالا آمده و بعد از اعلان فراخوان رسمي سايت جشنواره كار خود را به صورت رسمي آغاز مي كند./ي2
برچسب ها: فراخوان ، جشنواره ، کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.