سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

نخستین سکو در تأسیسات دریایی خرمشهر بارگیری شد

مدیرعامل شرکت ساخت و مهندسی تأسیسات دریایی گفت: پس از چندین سال، نخستین سکو در تأسیسات دریایی خرمشهر بارگیری شد که این موضوع برای منطقه و کشور بسیار افتخارآفرین و ارزشمند است.




به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛ علی طاهری مطلق    در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: امروز را باید نقطه عطفی در فعالیت‌های تأسیسات دریایی و صنعت نفت از منظر ساخت و ساز عنوان کرد.

* پس از چندین سال، نخستین سکو در تأسیسات دریایی خرمشهر بارگیری شد

وی افزود: پس از چندین سال، نخستین سکو در تأسیسات دریایی خرمشهر بارگیری شد که این موضوع برای منطقه و کشور بسیار افتخارآفرین و ارزشمند است.

مدیرعامل شرکت ساخت و مهندسی تأسیسات دریایی تصریح کرد: این آغازی‌ست برای ساخت جکت و سکوهای جدید که همواره در خودکفایی و تحکیم قدرت اقتصادی کشورمان بسیار مؤثر هستند.

* خرمشهری‌ها همیشه جهادگونه عمل می‌کنند

وی اضافه کرد: خرمشهری‌ها همیشه جهادگونه عمل می‌کنند چه در دوران دفاع مقدس و چه امروز که البته جهاد اقتصادی کشور را به درستی به نمایش گذاشته‌اند.

طاهری مطلق خاطرنشان کرد: تأسیسات دریایی خرمشهر و کادر مجرب آن نشان داده‌اند که با وجود همه سختی و مشقت‌های پیش‌رو همچنین تحریم‌های اعمال شده به کشورمان، با اتحاد و تعهد می‌توان بیگانگان را انگشت به دهان واداشت.

 * با مشارکت بخش‌های داخلی کشور، حضور شرکت‌های غیرایرانی را کمرنگ‌تر کنیم

وی ادامه داد: در این مجموعه با دیدگاه جهادگونه سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی به‌معنای تام و تمام تحقق بخشیده شده است.

مدیرعامل شرکت ساخت و مهندسی تأسیسات دریایی با بیان اینکه در سال تولید ملی باید روزبه‌روز سهم و مشارکت نیروهای داخلی بیشتر و مؤثرتر شود، گفت: با مشارکت و تقویت بخش‌های داخلی کشور، حضور شرکت‌های غیرایرانی ضعیف و کمرنگ‌تر می‌شود و همین امر می‌تواند موجبات تولیدات داخلی مضاعف و خودکفایی صددرصد در همه بخش‌ها را رقم بزند.

* 4 هزار و 100 نفر در تأسیسات دریایی خرمشهر شاغل هستند

وی خاطرنشان کرد: امروز بنا نداریم از مشکلات و نواقص سخن به میان آوریم بلکه قصدمان این است که پیشرفت و تعالی و شکوفایی‌ها را رونمایی کنیم.

طاهری مطلق گفت: در تأسیسات دریایی خرمشهر حدود 4 هزار و 100 نیرو مشغول به‌کار و در حال فعالیت هستند و این به‌معنای ایجاد زنجیره اشتغالی مؤثر در خرمشهر است./س
برچسب ها: نخستین ، سکو ، دریایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
فرهاد مرحج غانمی
۲۱:۱۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
واقعا بابت تولید اشتغال در خرمشهر خیلی ممنونم