سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

بیشترین پرونده های سرمایه گذاری مناطق آزاد مربوط به ارس است

دبير كميسيون تعیین ارزش افزوده مناطق آزاد و ويژه اقتصادي کشورگفت: وضعیت سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس نسبت به سال قبل رشد قابل توجهی داشته و مشکلات مربوط به ارزش افزوده در این منطقه مرتفع شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، شهرام موسوي در چهارصد و پنجاه و چهارمین نشست کمیسیون تعیین ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس گفت: بیشترین پرونده های سرمایه گذاری و ارزش افزوده مناطق آزاد، مربوط به منطقه آزاد ارس است.

وی ادامه داد: در سال گذشته شرکت های متعددی مشکل تعیین ارزش افزوده داشتند که خوشبختانه با تلاش های انجام شده در ارس شاهد مرتفع شدن این امر هستیم.

این نشست با حضور نمایندگان گمرك جمهوری اسلامی ایران، بانك مركزی، وزارت صنعت و معدن و تجارت و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس و مدیران عامل تعدادی از شرکت های فعال این منطقه برگزار شد.

در این نشست میزان ارزش افزوده کالای تولیدی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و نیز درصد مجاز ورود کالا به سرزمین اصلی برای شرکت های تولیدی دلتا شاد ارس، ارس خودور دیزل، ماد اولدوز ارس، تبریز پترولیوم، آذر روکش ارس، آیدین صنعت ارس، اطمینان درب ارس، کرمان موتور، رایان فن گستر دیزل و روغن ستاره سلفچگان تعیین شد./س

برچسب ها: پرونده ، سرمایه ، ارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.