سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر آموزش و پرورش ورامین؛

پشتیبانی کامل از سند تحول بنیادین در ورامین

مدیر آموزش و پرورش ورامین گفت:‌ سند تحول بنادین آموزش و پرورش عامل بهبود در کیفیت در نظام آموزشی ایجاد کرده و گسترش بسیاری در افق های نو و تازه ای پیش رو خود می گذارد.

مجتبی عرب عامری در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: بعد از تصویب سند تحول بنیادین، تمامی مسئولان آموزش و پرورش در سطوح مختلف موظف شدند که براساس آن حرکت کنند بنابراین وظایف اداره آموزش و پرورش مدارس در نظام بنادین باید اساس جوی باشد.

مدیر عامل آموزش و پرورش تصریح کرد:‌ با انجام فعالیت گسترده تر با بکار گیری روش های تازه تر و ایجاد طرح های مناسب زمینه را برای قرار گرفتن در اوج قله های پیشرفت فراهم می کنیم.

وی در رابطه با عملکرد مدارس اداره آموزش و پرورش ورامین در سال تحصیلی 90-91 خاطرنشان کرد:‌ آموزش و پرورش شهرستان ورامین در ستاد پروژه مهر و ستاد دهه فجر و جشنواره خیرین مدرسه ساز رتبه اول استانی را کسب کرده و در ضیافت افطاری ماه رمضان میزان رشد 100درصدی داشته است.

*سند تحویل بنیادین ضامن موفقیت 6-2-3 آموزش و پرورش
مجتبی عرب عامری افزود: اجرای طرح تحویل بنیادین در آموزش و پرورش به ویژه در مدارس سبب تحول در ساختار آموزش شده و عامل موفقیت اجرای طرح 6-2-3 خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ورامین خواستار همراهی کامل نهادها اجرای طرح تحول نظام بنیادین آموزشی شد و تصریح کرد:‌ ساماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی برگزاری کلاس های آموزشی و توزیع کتاب های جدید پایه دوم و ششم و پخش نرم افزارهای آموزشی بین مدارس ... از جمله فعالیت های استوار که می تواند در این زمینه راهگشا باشد.

وی در رابطه با عملکرد مدیران مدارس در سال جدید افزود: برای ساماندهی نظام بنیادین راهکارهایی از جمله برگزاری کارگاههای تبیین سند ملی تحویل بنیادین در مدرسه با شرکت تمامی کادر آموزشی و بکارگیری والدین برای همکاری و مشارکت در بهبود آموزشی و هم چنین هوشمند سازی کلاس های مدارس و استفاده از حضور کارشناسان مذهبی در مدرسه و پاسخ گویی صحه صدر به سئوالات دانش آموزی و تولید محتوای الکترونیکی توسعه مدیران و کادر آموزشی برای بهبود کیفیت آموزشی برای بهبود کیفیت آموزشی رابکار خواهیم گرفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد:‌ راهکارهای  نظام بنیادین زمینه تحقق تعامل سازنده کارد آموزشی شناخت و توانمندی های دانش آموزان و هم چنین هماهنگی کامل مدیران کادر آموزشی با مدارس فضای صمیمی را برای دانش آموزان فراهم خواهد کرد. /ف

برچسب ها: عامری ، بنیادین ، ورامین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.