سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

دعوت 4 مازندرانی به اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد

چهار مازندرانی به اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد ایران دعوت شدند

دبیر هیات کشتی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندرانگفت : با دعوت کادر فنی ، چهار کشتی گیر مازندرانی برای حضور در جام الکساندر مدوید که از 22 شهریور ماه در مینسک بلاروس برگزار شد، به اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد ایران دعوت شدند.

نوری زاده افزود : آرش دنگسرکی ‌در وزن 60 کیلوگرم ، ایمان محمدیاندر وزن 74 کیلوگرم ، عباس طحان در وزن 96 کیلوگرم و جابر صادق زاده در وزن 120 کیلو گرم ، نفرات مازندرانی دعوت شده به این اردوی آماده سازی هستند.

وی تصریح کرد : آزادکاران ایران با ترکیبی از نفرات دوم و سوم هر وزن در این رقابت‌ها شرکت می کنند و در پایان این مسابقات 29 شهریور ماه به کشور باز می ‌گردند.

دبیر هیات کشتی مازندران همچنین از برگزاری مسابقات نهایی لیگ دسته یک کشتی آزاد در بابل خبر داد.

نوری زاده گفت : مسابقات ضربدری ، رده‌بندی و فینال لیگ دسته یک کشتی آزاد جام خلیج فارس روز جمعه 31 شهریور ماه در سالن جهان پهلوان تختی شهر بابل برگزار می شود.

وی افزود : بر این اساس وزن کشی این مسابقات از ساعت 18 تا 18 و 30 دقیقه روز پنجشنبه 30 شهریور و با دو کیلوگرم ارفاق وزن برگزار می‌شود.

نوری زاده گفت : مسابقات ضربدری این رقابت‌ها از ساعت 9 صبح روز جمعه و مسابقات رده‌بندی و فینال نیز از ساعت 16 همان روز برگزار می ‌شود./س

برچسب ها: دعوت ، کشتی ، اردو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.