سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/ نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی:

مجامع جهانی از سکوت برابر اهانت به پیامبر اسلام اجتناب کنند

نماینده بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت:مجامع جهانی از سکوت برابر اهانت به پیامبر اسلام اجتناب کنند.

 

قاسم جعفری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد با بیان این مطلب افزود: بنای سیاستگذاران صهیونیست نشان دادن اسلام به عنوان دشمن جامعه جهانی است و در این راه از اهانت به پیامبر گرامی اسلام نیز ابا ندارند.

نماینده بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:ساخت این فیلمها و فعالتی های هنری این چنین تلاشی است تا ضمن تخریب چهره پیامبر اعظم، جهان را به جنگ با اسلام پیش برد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به هراس غرب از گسترش آموزه های ناب اسلامی و شخصیت جهانگیر پیامبر (ص) که امروز در همه کشورهای فراگیر شده است خاطر نشان کرد: نباید گذاشت این اقدام بیشتر شود و باید با این اقدامات مقابله کرد.

جعفری افزود: مردم ایران اسلامی نیز چون دیگر امت اسلامی در صحنه حمایت از نبی مکرم اسلام حضور دارند و این اهانت اخیر را محکوم می کنند.

وی با اشاره به نقش نمایندگان مجلس اظهار داشت: نمانیدگان مجلس نیز که برخواسته از میان مردم و نماینده مردمند این حرکت را محکوم می کنند و خواستار برخورد جامعه جهانی با این اقدام موهن هستند./س

برچسب ها: اهانت ، پیامبر ، اجتناب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.