سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشاگري و عذرخواهي يکي از هنرپيشه‌هاي فيلم موهن عليه پيامبر اسلام(ص)

سي ان ان اعلام کرد يکي از هنرپيشه هاي فيلم موهن درباره پيامبر اسلام(ص) عذرخواهي کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سي ان ان، "مايگل مارکوز" خبرنگار شبکه در گزارشي زنده از لس آنجلس گفت: يکي از هنرپيشه هاي فيلم موهن، از اتفاقاتي که پس از انتشار اين فيلم رخ داده دچار وحشت زده شده است. او گفته است که تهيه کننده فيلم کاملا او را گمراه کرده و فريب داده است. او نقش کوتاهي در اين فيلم داشته و براي نقشي که سه يا چهار روز ايفا کرده 500 دلار دريافت کرده است.

هنرپيشه اين فيلم (که در فيلم نقش مادر عايشه را ايفا مي کند) در اين باره گفت: من که در اين فيلم بوده ام هرگز و هرگز نمي خواسته ام به علت  اين فيلم به کسي آسيبي برسد. حالا که متوجه شده ام مسئله چه بوده است از اينکه در اين فيلم ايفاي نقش کرده ام و اين فيلم سبب مرگ يک نفر شده است کاملا حالم به هم مي خورد. اين رفتار بسيار غيرمنصفانه است. اينکه يک نفر جانش را از دست بدهد و خانواده اي داغدار داشند تاسف آور است. من نمي دانم چه بگويم.
 
خبرنگار شبکه گفت: هنرپيشه مذکور مي خواهد نامش پخش نشود زيرا از عواقب کار مي ترسد. او در سخنانش از مسلمانان سراسر جهان عذرخواهي کرد و خواست بدانند که او و ديگر عوامل اين فيلم نمي دانستند محتواي اين فيلم چه بوده است.

برچسب ها: فیلم ، موهن ، عذرخواهی ، پیامبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
کشته شدن سفیر آمریکا هم زیر سر اسرائیل سرطانه