سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

تفکر تعاون به عبور از بحران بیکاری کمک می‌کند

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس گفت: فرهنگ و تفکر تعاون به عبور از بحران بیکاری کمک شایانی می‌کند.

روح‌الله بیگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون در هفته تعاون قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: چنانچه تفکر تعاون بین اقشار مختلف جامعه به ویژه سرمایه‌گذاران نهادینه شود افراد زیادی به سوی کارآفرینی و اشتغالزایی برای جوانان روی می‌آورند و پیرو آن مشکل بیکاری افراد زیادی حل شده و بسیاری از ظرفیت‌های موجود نیز بالفعل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هفته تعاون در واقع پیام حمایت از کارآفرین و سرمایه‌گذار را در خود نهفته دارد، اضافه کرد: چنانچه روحیه و اخلاق تعاون، همکاری و همدلی در جامعه به شکل مطلوب نهادینه شود برای بسیاری از مشکلات به ویژه چالش‌های اقتصادی راهکارهای مناسب اتخاذ می‌شود.

این نماینده مجلس با اظهار به اهمیت پرداختن به مقوله تعاون و جلب مشارکت‌های مردمی، بیان داشت: هم‌اکنون اکثریت قریب به اتفاق جوانان با مشکل نبود منبع درآمد رو‌به‌رو هستند پس لازم است با عنایت به این مبحث بسترها را برای اشتغالزایی فراهم کرد.

بیگی به نام‌گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری مبنی بر سال رونق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و گفت: برای اینکه منویات مقام معظم رهبری به شکل مطلوب جامه عمل بپوشد باید در راستای حمایت از سرمایه‌گذار، تهیه بسته‌های تشویقی و تخفیف‌های مختلف اقدام شود.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از شعارهای محوری همه کاندیدادها در ایام تبلیغات انتخابات رفع معضل بیکاری بود، افزود: باید با شکل‌گیری همت جمعی و تلاش شبانه‌روزی برای پشت‌ سرگذاشتن این مسئله تلاش شود چراکه این مشکل همه ابعاد زندگی جوانان اعم از تحصیل، ازدواج، روح و روان و ... را تحت‌تاثیر قرار داده است، از این‌رو با حل شدن این مسئله بسیاری از امور زندگی‌ جوانان به‌سامان می‌شود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.