سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/معاون املاك و اراضي آستان قدس رضوي:

واگذاري زمين‌هاي آستان قدس رضوي بر اساس طرح تفصيلي شهري صورت مي‌گيرد

معاون املاك و اراضي آستان قدس رضوي گفت: تعيين كاربري و واگذاري زمين‌هاي متعلق به آستان قدس رضوي بر اساس طرح تفصيلي شهر و با رعايت اصول شهرسازي صورت مي‌گيرد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، مهندس جواد محسني با بيان اين مطلب افزود: كساني كه زمين موقوفه را قولنامه‌اي و بدون اطلاع آستان قدس رضوي خريداري مي‌كنند از نظر قانوني مالك آن نيستند.

وي تصريح كرد: نيات واقفان اين زمين‌ها با اصول و طرح‌هاي شهرسازي هيچ تقابلي ندارد و از آنجا كه اجراي اين طرح‌ها با دستور بالاترين مراجع و متوليان ذي‌صلاح انجام مي‌شود، آستان قدس رضوي نيز از آن تبعيت مي‌كند.

اين مقام مسئول خاطرنشان كرد: اداره املاك و اراضي آستان قدس رضوي در اين راستا با مخاطبان خود بر اساس قراردادي كه شروط شهرسازي در آن قيد شده باشد، رفتار مي‌كند.

معاون املاك و اراضي آستان قدس رضوي گفت: آستان قدس رضوي زمين‌هايي را كه شهرداري امكان خدمات‌دهي به آن را داشته باشد، قطعه‌بندي و واگذار مي‌كند و متقاضيان زمين و مسكن بايستي از هرگونه معامله با قولنامه در مناطق مختلف از جمله حاشيه شهر مشهد و به‌ويژه در زمين‌هاي موقوفه خودداري كنند.

محسني افزود: يكي از اقدامات اين معاونت به منظور ايجاد تسهيلات هرچه بيشتر براي عموم متقاضيان، راه‌اندازي سايت اداره واگذاري اراضي آستان قدس رضوي از فروردين‌ماه 1384 است.

وي هدف از راه‌اندازي اين سايت را كاهش مكاتبات اداري و مراجعات مردم، استفاده بهينه از وقت و دانش و فناوري روز و رفع مشكلات متقاضيان عنوان كرد و افزود: با راه‌اندازي سايت اداره واگذاري اراضي آستان قدس رضوي، تمامي افراد از اقصي نقاط ايران و جهان قادر به انتخاب قطعه زمين موردنظر خود در سراسر اراضي شهر مشهد مقدس خواهند بود.

معاون املاك و اراضي آستان قدس رضوي تصريح كرد: علاقه‌مندان مي‌توانند با مراجعه به نشاني اينترنتي WWW.Vagozari.agrazavi.org ليست كامل اراضي قابل فروش و واگذاري را دريافت كنند.

اين مقام مسئول خاطرنشان كرد: متقاضيان زمين‌هاي آستان قدس رضوي مي‌توانند با مراجع به تالار واگذاري زمين، اطلاعات كامل شامل كروكي، نقشه كامل، كاربرد، تراكم و ابعاد زمين‌هاي مورد نظر خود را دريافت كنند/ س


برچسب ها: آستان ، قدس ، رضوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.