سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خجسته در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

تشكيل كارگروه‌هاي فكري براي اولين بار در استان همدان

رئيس مجمع نمايندگان استان همدان از تشكيل كارگروه‌هاي فكري براي اولين بار در سطح استان خبر داد و گفت: كارگروه‌هاي مختلفي جهت حمايت از مجمع نمايندگان و كمك به رشد استان تشكيل شده كه تاثير موثري در ارتقاي استان در همه زمينه‌ها خواهد داشت.

امير خجسته نماينده همدان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از تشكيل كارگروه‌هاي فكري در سطح استان خبر داد و گفت: براي اولين بار كارگروه‌هاي فكري در زمينه‌هاي مختلفي در سطح استان همدان تشكيل شده است.

وي در ادامه تصريح كرد:‌ تشكيل كارگروه‌هاي فكري همچون كارگروه صنعت، گردشگري، فرهنگيان،دانشگاهيان، علمي، اجتماعي، آموزشي و ... تشكيل شده است.

رئيس مجمع نمايندگان استان همدان خاطرنشان كرد:‌ اين كارگروه‌ها جهت حمايت فكري از نمايندگان و كمك به حل مشكلات مردم تشكيل شده و نقش موثري در رشد استان در زمينه‌هاي مختلف دارند.

خجسته در ادامه با بيان اينكه علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي نيز از تشكيل چنين كارگروه‌هايي در سطح استان حمايت و تقدير كرد، گفت: درصدديم تا تشكيل چنين كارگروه‌هايي را به تمام مجمع نمايندگان كشور ارائه كنيم تا با الگوبرداري از اين كارگروه‌ها به روند روبه رشد توسعه استان‌ها كمك كنند.
انتهاي پيام/

برچسب ها: خجسته ، کارگروه ، همدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.