سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهر ماه سالجاری ،

نخستین حضور تیم ملی ترامپولین در مسابقات جهانی

رییس کمیته ترامپولین گفت: برای اولین بار بزرگسالان را به مسابقات جهانی که به میزبانی بلغارستان برگزار می شود اعزام می کنیم.

  حبيب نوظهوري،‌  در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت:  اردوي آماده سازي تيم هاي ملي نوجوانان،‌جوانان و  بزرگسالان از 17 شهريور به ميزباني شهر تبريز آغاز شده است و تا 28 ماه جاري ادامه دارد.
 وي درادامه افزود: اين اردو به منزله آماده سازي ملي پوشان ،‌براي اعزام به مسابقات  بين المللي و جهاني است كه مهر ماه برگزار مي شود.
نوظهوري در خصوص مسابقات بين المللي نوجوانان و جوانان  عنوان كرد:  تيم ملي نوجوانان در قالب تيم باشگاه  سراي ژيمناستيك  نوظهوري كه سال گذشته قهرمان ليگ برتر شد به مسابقات بين المللي اسپارتا كوس يونان اعزام مي شود، محسن صادقي،  محمد رضا زارع،‌پارسا جعفري، يونس فضلي نفرات اصلي ملي پوشان ايران و محمد زارع كمالي به عنوان رزور در اين رده سني هستند كه با مربيگري كريم يوسف آبادي 10  تا 16 مهر در يونان به مصاف حريفان خود مي روند.
وي ادامه داد:  در قسمت جوانان نيز سيد امير شجاعي،‌مهر شاد نديمي،‌ ياشار آبي زاده و محمد جواد شفيعي نفرات اصلي هستند و مهدي نصيري،‌امير رضا مسگري و سيد حسن حسيني اردو نشينان رزرو و تيم ملي هستند كه به دليل سطح يكساني كه دارند همگي به عنوان رزرو در اردو  همراه ساير ملي پوشان هستند،‌اين 7 نفر به مربيگري بهنام حميدي اردوي خود را پشت سر مي گذارند و همراه نوجوانان به جام اسپارتاكوس يونان اعزام مي شوند.
رييس كميته ترامپولين از حضور تيم ملي بزرگ سالان در مسابقات جهاني خبر داد و گفت: ما درجام بين المللي دو بار شركت كرديم و نوجوانان و جوانان ما مهر ماه براي سومين بار در اين عرصه  شركت مي كنند،‌ولي در قسمت بزرگ سالان براي اولين بار در مسابقات جهاني بلغارستان كه 12 تا 17 مهر ماه برگزار مي شود شركت مي كنيم.
وي ادامه داد:  علي روزي طلب،‌ سجاد كرمي، مهدي آذر مهر و سيد رضا صيادي اردو نشينان بزرگسالي هستند كه به مربيگري خودم در اردو به سر مي برند.
 حبيب نوظهوري در پاسخ به اين سوال كه چه نتيجه اي را براي  ملي پوشان بزرگ سال در مسابقات جهاني پيش بيني مي كنيد گفت: مسابقات جهاني ترامپولين در سه سطح (A.B.C)  برگزار مي شود كه اين مسابقه در سطح A  خواهد بود و تمام قدرت هاي جهاني ترامپولين در آن حضور خواهند داشت و چون اولين بار است كه در عرصه اي به اين بزرگي شركت مي كنيم هيچ كس از ما انتظار مدال آوري ندارد و هدف  ما اين است كه بدانيم در جهان چه جايگاهي را مي توانيم كسب كنيم.
 رييس كميته ترامپولين خاطر نشان كرد: ژيمناستيك هنري 85 سال است كه در ايران حضور دارد و با اين وجود  دو سال پيش در مسابقات جهاني هلند، ايران رتبه 34 را به خود اختصاص د اد و از آنجايي كه ترامپولين ورزشي نوپا در ايران است ما انتظار بالايي از آن نداريم ولي من كسب رتبه زير 20 را براي تيم ملي ترامپولين ايران پيش بيني مي كنم تا بعد از اين مسابقه و با برنامه ريزي درست و منظم براي كسب سهميه المپيك برزيل هم گام برداريم.
وي در پايان تصريح كرد: اردوي ملي پوشان تا 28 ماه جاري ادامه دارد و بعد از برگزاري ليگ ترامپولين اردوي آماده سازي ديگري را براي آنها تدارك خواهيم ديد./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.