سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت به تظاهرات در بحرین در اعتراض به تشدید سرکوب‌ها

مخالفان بحرینی از مردم بحرین خواستند روز جمعه آینده در مخالفت با سیاست امنیتی رژیم آل خلیفه و اقدام رژیم به تشدید سرکوبها تظاهرات کنند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ،انور زینب گزارشگر شبکه تلویزیونی المنار در گزارشی گفت : مخالفان بحرینی در به چالش طلبی جدید سیاست امنیتی حکومت علیه مردم ، از بحرینی ها خواستند در تظاهرات مردمی که روز جمعه از میدان شاخوره تا میدان سار در غرب منامه برگزار می شود مشارکت کنند .

راهپیمایی روز جمعه آینده با تشدید فعالیت مخالفتهای مردمی با حکمهایی که در حق بازداشت شدگان سیاسی در زندانهای نظام همزمان شده است و بحرینی ها در مناطق مختلف مانند کرب آباد ، بنی جمره ، سلم آباد، مصلی و جد حفص تظاهرات کردند.

همچنین مردم در منطقه حمله برای ابراز همبستگی با معلمان بازداشت شده تظاهرات کردند.

درخواست اصلاحات همچنان از خواسته های مردم در راهپیمایی ها در جزیره ستره ، وادیان ، شهرکان ، درّاز و عکر است و نیروهای امنیتی نیز با گلوله های ساچمه ای و گازهای اشک آور پاسخ می دهند .

پلیس اعلام کرد یکی از نیروهای امنیتی در حمله تظاهرکنندگان در منطقه الدیر زخمی شد .

جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین ، پلیس را به حمله به مراسم عزاداری با گازهای سمی در منطقه الدیر متهم کرد که به مصدوم شدن شماری از زنان و کودکان منجر شد .

از طرف دیگر جمعیت ا سلامی وفاق ملی اعلام کرد صادق ربیع از اعضای فراکسیون این جمعیت که به علت ا صابت گلوله های ساچمه ای نیروهای امنیتی در بیمارستان سلمانیه درمان می شود با بدرفتاری نیروهای امنیتی مستقر در داخل این بیمارستان و از وضع بد نگران کننده رنج می برد زیرا توجه کامل به وی نمی شود .
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.