سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسترهاي ايجاد جرم در سازمان‌ها را بايد از بين برد

استاندار تهران با بيان اينکه آموزه‌هاي ديني مي‌تواند بسياري از مشکلات اجتماعي را مرتفع کند، گفت: بايد بسترهاي ايجاد جرم در جامعه را از بين برد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  پايگاه اطلاع رساني پليس، مرتضي تمدن در اولين همايش آموزش انتظامي ويژه کارکنان دولت با اشاره به جرائم رخ داده در برخي از ادارات گفت: بايد براي مبارزه با انواع جرائم براساس آموزه‌هاي ديني فعاليت کرد تا بتوان شيوه‌هاي جرم و آسيب‌ها و مسائل مربوط به آن را در نظام اداري کنترل کرد.
 
وي ادامه داد: تنزيل‌هاي صورت گرفته در حوزه اقتصادي، جعل اسناد، زمين‌خواري‌هاي کلان، جعل اسناد و مدارک و انجام اقدامات شرورانه بايد با ممارست در کار در نظام اداري از بين برود، ما تا چه ميزان بايد شاهد جعل امضا و فساد اداري که به صورت موزيانه کارمندان را مورد تهديد قرار مي‌دهد، باشيم.
 
تمدن ادامه داد: برخي از جاعلان و کلاهبرداران چنان در کار خود پيش رفته‌اند که به جرئت مي‌توانيم بگويم که شيطان در برابر آنها دست خود را بالا گرفته است.
 
استاندار تهران اظهار داشت: هم‌اکنون کساني که با يک عنوان جرم به زندان مي‌روند با آشنايي با 50 نوع جرم از زندان خارج مي‌شوند لذا ضروري است انواع روش‌هاي برخورد با مجرمان به کارمندان آموزش داده شود تا جلوي هرگونه سوءاستفاه گرفته شود./ل
برچسب ها: جرم ، جنایت ، اجتماعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.