سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مایکروسافت و اینتل در حال فشار وارد کردن به اپل

Digitimesمدعی است که اینتل و مایکروسافت در حال همکاری برای ساخت اولین تبلت ویندوز 8 دنیا برای پایین آوردن سهم اپل از بازار تبلت هستند .

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران به نقل از Digitimes؛  در گیر و داد دادگاه های اپل و سامسونگ شاید بی شک برنده ی اصلی مایکروسافت بوده ، زیرا نه تنها ضرر مالی زیادی نکرده بلکه فرصت مناسب برای طراحی گجت های تازه را نیز پیدا کرده است .

طراحی surface توسط مایکروسافت که به عنوان اولین تبلت ویندوز 8 معرفی شد ذهن بسیاری از متخصصان را به خود درگیر کرده است.

این تبلت علاوه بر اینکه هیچ گونه ایده ای را از IPAD (تبلت شرکت اپل) نگرفته ظاهری شکیل و دل فریب را نیز داست.

از ویژگی های منحصر به فرد این تبلت داشتن صفحه کلید و پرت usb می باشد که این دو ویژگی را IPAD دارا نیست.

علاوه بر تمام موارد بالا بسیاری از کاربران رایانه ها به ویندوز بیش از مابقی سیستم عامل ها علاقه دارند زیرا امکان اجرای برنامه های کاربردی ای از قبیل آفیس نیز برای آنها فراهم شده است.

اما Digitimes معتقد است که هدف اصلی مایکروسافت برای تولید تبلت نه برای تسخیر این بازار بلکه برای پایین آوردن سهم اپل از دنیای تبلت هاست.

گفته می شود که اینتل و مایکروسافت در اقدامی برای پایین آوردن سهم 70 درصدی اپل از فروش تبلت به 50 درصد تا سال 2013 تصمیم به طراحی تبلت گرفته اند .

در صورتی که به تاریخچه ی مایکروسافت هم نگاه کنید متوجه خواهید شد که این شرکت هرگز تا این حد برای تولید سخت افزار تلاش نکرده است که این موضوع به صحت گفته های Digitimes مهر تایید می زند ./ح


برچسب ها: مایکروسافت ، اپل ، اینتل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.